Uddevalla akvarieförening - auktion 18/10

#1 - 16 oktober 2007 08:27
Nu på torsdag (18/10) kl 19.00 har vi auktion i Uddevalla akvarieförening, i Uddevalla orienteringsklubbs stuga på Bulid. Ingen storauktion, men en trevlig föreningsauktion där man kan köpa och sälja diverse fiskar, växter och akvarietillbehör. Lokalt odlade fiskar och växter är ju ofta de som är av bäst kvalitet. Vi ska också se ett diaprogran om fotografering i akvariet och naturligtvis prata fisk runt fikabordet.
Välkomna!!!

Olle
#2 - 17 oktober 2007 14:52
Uff, en torsdag. Lite väl långt att åka efter jobbet från Karlstad. :/
#3 - 17 oktober 2007 16:39
Men inte så farligt långt för en göteborgare......Dock lite sent, skall se om jag kan fylla en bil.

Om någon i gbg är sugen så skicka pm.
MVH
Magnus
#4 - 18 oktober 2007 07:20
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Hade jag vetat om tidiigare så hade jag kunnat följa med men nu är jag ju uppbokad... skräp oxå... :([/COLOR][/FONT]
#5 - 18 oktober 2007 12:14
Från Karlstad? Då måste jag ännu en gång betona att det INTE är någon storauktion det handlar om. Risken är att det bara blir kanske 10-20 objekt - det beror förstås helt på medlemmarna.

Olle
#6 - 18 oktober 2007 16:03
Synd att man läser detta lite ent och efter en öl.. :(
#7 - 19 oktober 2007 12:28
Ja, där missade du en riktigt trevlig kväll. :) På auktionen var det 62 utrop om jag minns rätt, däribland en del lite ovanliga växter och flera vilda levandefödare. Diaprogrammet om fotografering var inte det mest aktuella jag har sett (kul som historia) men det är roligt när det kommer nytt folk till mötena - 25 trevliga akvarister att prata fisk med är aldrig fel.

Olle

Annons