tjena killar har ett 310 liters som jag fixck igår vill fylla den emd blästersand men vette fan hur jag ska tvätta rent de bara kan tänke mig att det ska i minst 25 kg men har ni någon bättre ide att tvätta sanden på en den klassiske häll 2 kg i en hink och rör om?
annars kan du köpa rådasand på clasohlson, den heter Filtersand och är tvättad. Ingen dimma alls. Men som tulle säger så lägger sig dimman rätt fort med blästersand
annars kan du köpa rådasand på clasohlson, den heter Filtersand och är tvättad. Ingen dimma alls. Men som tulle säger så lägger sig dimman rätt fort med blästersand
thjena killar var på hornbach där hade de 20 kilos säckar med så kallad "sandlådesand " damm fri, tvättad, klockren var disigt i typ en timma ba och för 40 spänn säcken var det lätt värt pengarna =o)
ska ända inte ha i ciklider direkt har ett par sällskaps fiskar kvar från mitt lilla som åker i till cikliderna åker i om en månad, det ska inte va nåt prolem men i annat fall komemr de märkas på de 4 tetror som jag har kvar