TV-serier...

#1 - 25 januari 2014 19:21
Vilka TV-serier gillar ni? Följer ni några nu, och vad är ni uppväxta med?

Just nu har jag lite nostalgistund, och tittar på Once upon a time... Space :)
#2 - 26 januari 2014 06:31
Gillar: alla 5 Star Trek serierna, BSG, Spooks, V, Mission impossible, Helgonet, I dream of Jeannie, Kojak, The equalizer, Callan och lite till :D

Tv-serier som jag följer nu; Breaking bad, supernatural.
#3 - 26 januari 2014 08:18
Supernatural, Teenwoolf, The Following, Under the Dome,The Originals. Doctor Who är inte fel att komma ihåg.
Får välan erkänna... Hem till gården... Längesedan det var: Det sitter en fluga på vedstapeln. Gör det? Ska titta på flugan och vedstapeln nästa vecka.
#4 - 26 januari 2014 12:36
Breaking bad, sons of anarchy, trailer park boys, American horror story, walking dead, under the dome, Haven, Grimm, game of thrones.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
#5 - 26 januari 2014 12:37
Shameless

Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
#6 - 26 januari 2014 13:07
Numer följer jag inga serier som går på TV (tittar inte mycket på TV alls, mest naturdokumentärer och viss sport), men som sagt så är jag lite av en nostalgijunkie, och har en del boxar på DVD :)

Alla Star Trek, gamla och nya Battlestar Galactica, MacGyver, Cannon (väntar på att alla säsongerna ska släppas här), Jake and the Fatman, Stargate SG-1 och Atlantis, The Saint, The Persuaders, Alien Nation, Automan, V, V - miniserien, och nyversionen av V... Har säkert glömt nå'n :p

En del tecknade TV-serier finns ju också, som ThunderCats, Silver Fang, M.A.S.K. The Mysterious Cities of Gold, Cobra, Avatar, DuckTales, TaleSpin, Iron Man, Once upon a time... (Space, Life, Man)... Har säkert glömt några där också.

Annons