Är det inte alla trådKapare vi ska vara trötta på istället? De som "gör en liten instickare" hela tiden.
Well internet har många fördelar, men också nackdelar.
Jag själv är inte ens någon större vän av internet som ett sätt att kommunicera med andra - dels eftersom det är rätt ytligt, man har svårare att värdera infon man får och det kan oerhört lätt missförstås.
Trots dessa brister så är jag relativt internetaktiv eftersom jag också ser fördelarna - snabbheten i att få info.
Så att gå runt och irriteras sig på än det ena, än det andra på internet känns lite meningslöst eftersom det handlar lite om - take it or leave it. Nackdelarna med internet är en förutsättning för att man skall kunna dra nytta av fördelarna.
Om man anser sig trådkapad så funkar det i 99 fall av 100 om man bara försiktigt bara nämner. Ursäkta, men nu tycker jag att vi har hamnat långt från ämnet och jag har ännu inte fått svar på min fråga, så jag vore tacksam om vi återgick til frågan...........
Detta funkar nästan alltid eftersom de flesta trådkapningar sker utan ond avsikt utan helt enkelt bara på att man glömmer av sig