Trenger tips til gode literatur

#1 - 7 februari 2003 08:56
Hei!

Jeg har for lengst innsett at mine kunnskaper rundt beplantede akvarium ikke er det den burde ha vært. jeg ër derfor på jakt etter bøker og kansje gode tids skrifter og websider som inneholder skikkelig informasjon. Ting som plante teori, tips om hvordan du skal inredde og beplante akvariumet, hvordan du skal gjødsle, ja i det hele tatt. Er det noen som kan tips meg om bøker eller tidskrifter som inneholder skikkelig info?

mvh,
Bjørn Olav
Bilagor:
#2 - 7 februari 2003 13:14
Hej!

Jag tänkte bara tipsa om en butik, som har en bra hemsida om växter. Hjortgatan Zoo

http://www.hjortgatanszoo.se/main/default/default.cfm

mvh Patrik
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 7 februari 2003 13:20
Får väl rent allmänt säga att Christel Kasselmann har skrivit flera bra växtböcker - de flesta är på tyska - men en del av dem finns även på engelska. Rekommenderas.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#4 - 10 februari 2003 10:41
Hei!

Jeg sjekket opp navnet, og fant en svær bok på en rundt 500 sider. Den virket meget bra, så det spørs om jeg ikke skal ta meg råd til denne. Prisen var en liten tusenlapp, men det får man vel stå i, kunnskap kommer ikke gratis :)

Mange takk for kjapt svar!
#5 - 10 februari 2003 10:59
Det ska noteras att Christel Kasselmans "Aquarium Plants" inrednings-tips "hvordan du skal inredde og beplante " är på en enda sida.

Annons