Det stängs diskussioner härs och tvärs här på zoopet.
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ KJELL F.
rödtoppen skrev:Det stängs diskussioner härs och tvärs här på zoopet.
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ KJELL F.
qenzo skrev:Varför stanna på ett forum där du är trött på Ägaren?
stene skrev:Nja nu behöver man väl inte överdriva blir bara pinsamt att läsa det hela:D:D
rödtoppen skrev:
Vet inte riktigt när Kjell började med detta, enligt mitt tycke, trams.
stene skrev:Kan hålla med lite vad som skrivs här faktiskt,men så mycket har väl inte Kjell stängt av eller låst trådar kan jag få några exempel i så fall??
kaj.p skrev:Jag tycker man kan stänga o ta bort mycket mer. Finns inget så irriterande som när trådar startas med länkar till annonser, photobucket, websidor som sedan tagits borteller slutat fungera. Jag tycker dessa trådar inte bara skall stängas utan tas bort.
Kjell Fohrman skrev:Egentligen tycker jag också att det är bättre att deleta sådana trådar eftersom det är irriterande med "tomma länkar".
Så om jag upptäcker ett sådan ny tråd direkt när den läggs in så deletar jag direkt, däremot om det hunnit uppstå en diskussion i tråden så låser jag. Anledningen till att den inte deletas är av respekt för de som tagit sig tid att svara.
ansjo skrev:Men hur hjälper man någon som inte är goldis som lägger in en bild på problemet via photobucket eller liknande, och denna tråden sedan låses eller deletas?
batski skrev:Jodå! Jag har själv fått inlägg deletade. Om det var rätt eller fel vill jag inte gå in på här. Bara påpeka att det visst sker ibland.
Dysnomia skrev:Allt är ju relativt. Om du jämför med andra forum på nätet så sker det i princip inte alls här.
Såklart finns det tillfälle då radering av inlägg är oundvikligt. Men det raderas inte inlägg/trådar här "till höger och vänster".
batski skrev:Jodå! Jag har själv fått inlägg deletade. Om det var rätt eller fel vill jag inte gå in på här. Bara påpeka att det visst sker ibland.
Joacim skrev:Jag förstår fortfarande inte hur det kommer sig att folk irriterar sig på att inlägg, som bryter mot reglerna, försvinner. :)
/J
Sultanen skrev:Zoopet är ett utav de mest städade forumen jag någonsin varit aktiv i.
Mentaliteten på Zoopet är en helt annan än jag träffat på tidigare, här blir man inte idiotförklarad för att man ställt en kanske inte allt för genomtänkt fråga eller för att man gjort fel, istället får man tålmodig hjälp. Inte heller kommer det oerhörda mängder icke rellevanta inlägg i diskussionstrådarna heller.
EvaPeva skrev:Precis som så många andra skriver så är detta det absolut mest städade forum jag varit på & med en väldigt bred kunskap där man hjälps åt vid fågor/diskussioner. Jag är oerhört tacksam över att jag hittade hit!Mvh Eva
Nina82 skrev:Jag tycker alla som äger akvarium ska känna till detta forum. Det här är nästan som en instruktionsbok :) Många har inte en susning om vad dom sysslar med och skulle verkligen behöva veta av Zoopet.
rödtoppen skrev:eller att nån vill förbjuda skålar och vill att .
Tobias Hellström Wärja skrev:Skålar är förbjudna. Alla fall i viss utsträckning
Kjell Fohrman skrev:Skålar är inte förbjudna om vissa villkor kan uppfyllas.
Tobias Hellström Wärja skrev:Typ om man inte har pump eller belysning?