AllaFiskar skrev:Varför ska det alltid vara ålderssegration?
Tänker inte "förbjuda" någon att ha en ungdomstråd, men barnsligt tycker jag det är (fast det kanske är det som är tanken...)
QardinalE skrev:Låt dem hållas de kan behöva en tråd om tappade mjölktänder och barntillåtna filmer.;)
KAM skrev:Ahhh gissar på att några är lite avundsjuka på att det är ungdomarna som har framtiden för sig.
Robin_Hedstrom skrev:Bra att ni kommer ur garderoben småttisar, nu vet jag vilka svar jag ska ta med en nypa salt. ;)
Jag är ju då 21 så jag ska inte beblanda mig med er. :D
Aircut64 skrev:haha så jag är inte den enda 91:an här då :D , trodde nästan det ;) !
Kjaer skrev:Ja, mig får du inte ta seriöst Robin. 16 år gammal fiske - och fisknörd.:D
XenOn skrev:Jag kan beblanda mig med er :) jag är 17 ;) snart 18.
oskarwallin skrev:samma här ;P eller snart och snart.. i oktober ;P
Gaffel skrev:Framtiden ja.. ..ska vi se.. ..arbete/banklån/lägenhet/körkort/fordon/barn/separation..
QardinalE skrev:Ja då ska vi se;). arbete-Redan avklarat / banklån -japp/ lägenhet-nyligen inflyttad/ körkort-Självklart hur ska man annars förflytta sig/ fordon-ja det r bara ett fordon SAAB/ barn-det också 3st/ separation-precis klarat av den sista i raden därav lägenheten:D.
Så frågan r framtid o framtid, se och ta varning
Robin_Hedstrom skrev:Bra att ni kommer ur garderoben småttisar, nu vet jag vilka svar jag ska ta med en nypa salt. ;)
Jag är ju då 21 så jag ska inte beblanda mig med er. :D
oskarwallin skrev:bara att skaffa ett större akvarium nu då :)
Dysnomia skrev:Nej, nej, nej! Inte är man gammal om man passerat 40?? *Blir plötsligt åldersnojig*
angrylinkan skrev:wow hade ingen aning om att de va så mycket unga här!
jag var helt säker på att alla var typ 40 å över, vissa av er som är under 20 tex.
själv är jag 23 så de var jätte kul att se andras ålder hehe
Lutt skrev:Jojo då, vid 40-45 så räknas man som gammal;)
Då är vi lika unga:D
Jens A. skrev:Heh, jag är 37...ligger snart på fallrepet, då. :D
Aircut64 skrev:hahaha har tänkt på mitt ex hela dan idag faktist illa ^^ RIKTIGT ILLA...aja får vel njuta med o vara singel..
Sen så har man en skrikande morssa här hemma som har en gapig käft, inte så kul o vara här hemma direkt ^^ enda som får en o stanna hemma är vel karet och datorn haha :P ! Föredrar annars o vara ute dygnet runt ^^ ! *ÄLSK*
angrylinkan skrev:hejsan!! 0422[:-100]
vänta bara fortsätter du hänga här så kommer du åxå bli singel snart hehehe;)
0422 skrev:Haha, säger du bara för att du är avundsjuk O.o
angrylinkan skrev:hehe:p nää inte riktigt jag är nu i ett 6 årigt förhållande och vi bor och har hund tillsammans
men jag har nu tröttnat. vill uuut!!
:D
0422 skrev:Ojsan, 6 år är ändå ett tag... Får se hur längt mitt nuvarande förhållande håller, med tanke på att jag försvinner till Kanada i ett år nu i augusti, men men ^^
angrylinkan skrev:ojdå!! ledsen å säga men jag tror att du kommer bli singel augusti..
om ni inte e ämnade för varandra förstås!!:D
Aircut64 skrev:hah! Ser man faceet på mig så vill man göra slut med ens förhållande o sno mig xP
Det var vel intressant o veta.......Säger vi xD
axeisi skrev:
förutom akvaristiken så cyklar jag gärna bmx:D har också nyss avslutat kurs i klipp klättring så det ska bara köpas lite prylar och sen blir det nog klättring..
Annars gillar jag att vara ute i skorg och mark, planerar cykelsemester (Inte Bmxen:P) till galdhöpiggen i sommar där det ska vandras:D men som det ser ut nu så kommer jag nog bli ensam på resan =\...
Axel
0422 skrev:Jag tror minsann vi har en liten nätraggare i tråden O.o
Heum, annat än fiskarna? Datorer tar upp en del av tiden, programmering och webdesign mestadels, men det blir en del spelat också. Skolan tar tid den med (Natur-matte/data), sen så är det friluftsliv :) Skogen är bäst. Alltid. Fjället också. Får ibland för mig att teckna också, är inte helt kass på det, och ja, musiken finns väl alltid i bakgrunden oavsett vad man gör ^^
Aircut64 skrev:haha jag e knas jag ;) lite gullig ibland enligt några ^^ hm
hehe coolt att du gillar o leka med burkar du med :D ! Det är kul o leka med hårdvaror ^^ Vad har du för rigg då :D ?
Aircut64 skrev:okej men det är standard inget illa :) ! Själv så satsar jag en hel del så det blir mer extreme saker..
Prollen är ju en Core 2 Extreme Yorkfield QX9650 ^^ Tror knappast att folk här satsar på sådant här ;P eller ?
Men det är bara spelburken än så länge har en heeeeeeeel del andra datorer för andra saker också ^^ :D
Aircut64 skrev:okej men det är standard inget illa :) ! Själv så satsar jag en hel del så det blir mer extreme saker..
Prollen är ju en Core 2 Extreme Yorkfield QX9650 ^^ Tror knappast att folk här satsar på sådant här ;P eller ?
Men det är bara spelburken än så länge har en heeeeeeeel del andra datorer för andra saker också ^^ :D
Gaffel skrev:Ha kan man klassas som ung om man tillbringar en valborg på zoopet, finns det verkligen ingen undre åldersgräns på den här tråden? :D
_stiffe_ skrev:jag ska nog köpa 2st 4870x2 till sommaren och ett nytt moderkort så jag kan volta mit prolle lite mer^^
vad får du i 3dmark06? eller i vantage.
Aircut64 skrev:Lite olika för beroende på vilken burk jag testar med ;D men du kan ju kolla in mina tester hos Techsweden.org ^^ har lagt upp en hel del där vad jag kan minnas.
Gaffel skrev:Gammal nog för att ha brottats med minnes paritet, låst upp amd kretsar med syra och induktiv silver färg samt skickat ett prank-mail till Bill Clinton i maj -93 med hjälp av en 14.4..
Vic skrev:Mamma var nere idag och köpte pizza. Hon fick reda på det att ägaren skulle göra sig av med pizzerians 400-litersakvarium pågrund av att det är fullt av alger.
Jag kom på idén att jag kan hjälpa dom att rengöra och sköta akvariumet för en rimlig peng. Äntligen ett sommarjobb som passar mig! Dom betalar allt som jag köper in till akvariumet och jag inreder :D Det blir som ett akvarium som jag tjänar pengar på att äga ;)
Ska höra med dom nån dag.
Tutankhamun skrev:Fy fan va sköj! :D:D:D Algerna däemot kanske inte är något drömjobb xD
Vic skrev:Jorå, ska bli kul att visa vad man kan ;)
Tutankhamun skrev:Folk kommer nog bara gå dit för akvariet, inte pizzan ;)
Aircut64 skrev:modellnamn dvs
Gaffel skrev:Gammal nog för att ha brottats med minnes paritet, låst upp amd kretsar med syra och induktiv silver färg samt skickat ett prank-mail till Bill Clinton i maj -93 med hjälp av en 14.4..
undertecknad skrev:Framtiden ja.. ..ska vi se.. ..arbete/banklån/lägenhet/körkort/fordon/barn/separation..
mazzkot skrev:( Kallas Fisken ) Men det är ju så lätt attt kombinera kompisar nöje och min kära Hobby, För jag tycker att man inte ska snöa in sig på sin hobby så att man tackar nej till kompisar för
att sitta och studera fiskar !! ( Kan ha hänt :P )