Tjock Molly..

#1 - 12 november 2005 16:55
Hej jag har en en vit molly som är tjock.. och tittar man på magen är det något svart där inne. Kan hon ha yngel? Kanske en dum fråga.. men undrar:o hon är ju mycket tjockare än de andra jag har sett.

Tack//Anil
#2 - 12 november 2005 17:17
Igår hade jag egentligen samma fråga.... Jag har två vita molly honor och den ena blev bara tjockare och tjockare och blev till slut lite svart om magen. Idag är samma molly inte tjock och inte svart om magen och nu har masser av små yngel överallt. Jag anade att det skulle komma men inte så snabbt som det gjorde... :D Skaffa en bra yngelkasse i tid är en bra idé. Lycke till och hoppas att du inte får vänta för länge!
#3 - 12 november 2005 17:21
[QUOTE=Gummiankan]Igår hade jag egentligen samma fråga.... Jag har två vita molly honor och den ena blev bara tjockare och tjockare och blev till slut lite svart om magen. Idag är samma molly inte tjock och inte svart om magen och nu har masser av små yngel överallt. Jag anade att det skulle komma men inte så snabbt som det gjorde... :D Skaffa en bra yngelkasse i tid är en bra idé. Lycke till och hoppas att du inte får vänta för länge![/QUOTE]

Tack så mycket:D hon har varit tjock nu ett tag så de blir att köpa en sån imorgon och ha henne i.. vill ju ha lite söta yngel:D men hur svart blev magen? min är ju inte kol svart men tittar man så är den ju väldigt mörk där inne:p Tack så mycket

Annons