Till Kjell alt. Christian

#1 - 11 december 2002 17:38
Hej, forumet verkar "strula" lite, under zoopet.com forumet (04) så har åtminstånde 2 inlägg/svar fösvunnit idag.

Mvh
Niclas

Mvh
Niclas
#2 - 12 december 2002 03:43
Hej det hände samma för mig för ett par dar sen.

Don´t drink water- fish ..... in it.

mvh

Peter
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 12 december 2002 09:04
Hej,
Låter minst sagt märkligt - har själv skrivit mer än 2.000 inlägg och aldrig råkat ut för detta.
Är ni säkra på att ni lade in det på rätt sätt?
Vid några tillfällen har jag dock flyttat en "tråd" till ett nytt ämne om det lagts in på fel plats.
Vid några tillfällen har jag blivit ombedd att plocka bort en första inlägg av någon som ångrat att de lade in det.
Någon enstaka gång har jag plockat bort ett inlägg som bröt mot Forumföreskrifterna - främst rena svordomsinlägg.

Meddela mig när det sker och vad som stod i det nästa gång det sker så får jag försöka kolla vad som hänt.
Akvaristiska hälsningar
Kjell

#4 - 12 december 2002 10:41
Japp, jag la in mina inlägg på rätt sätt, det var en annan medlems svar som försvann, jag hade läst dem tidigare under dagen, men näsr jag sedan kom hem och skulle fortsätta på tråden upptäcktejag att en del var borta.
Medlemmen var Villo, han kan ju naturligtvis begärt dem borttagna men jag tror inte så var fallet.

Mvh
Niclas

Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 12 december 2002 10:52
Hej,
Man kan själv plocka bort sina egna inlägg (utom det första som startar tråden). I detta fall hade han nog plockat bort det själv.
Akvaristiska hälsningar
Kjell

#6 - 12 december 2002 10:52
Han tog bort en del inlägg själv. Det framgår av den aktuella tråden.
#7 - 13 december 2002 02:49
Hej!

Jag tog inte bort mina inlägg, men jag är säker på att de kom in, för jag läste dem själv, men nästa dag var de borta, detta var i två olika trådar den största humor tråden och växjökillarnas tråd med ny förening

Don´t drink water- fish ..... in it.

mvh

Peter
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 13 december 2002 07:56
Hej,
Som sagt om någon annan råkat ut för detta så meddela mig.
Akvaristiska hälsningar
KJell

#9 - 13 december 2002 14:47
Ok då vet jag.

Mvh
Niclas

Annons