Jag köpte för ett tag sen ett akvarium på 45l tror jag att det var ägaren som jag köpte det av sa att det inte skulle vara några sprickor i men när jag väl kom hem fyllde jag det med sand och gjorde lite fint och sånt sen så fyllde jag i vatten och hade det stå på en bänk över natten men när jag vaknade på morgonen så var det vatten som droppade från bänken vilket jag tyckte var synd så jag tömde akvariumet igen så kollade jag extra noga först la jag märke till att där den inbyggda pumpen var så var det en jättestor spricka som gick från bottnen upp till kanten vilket jag inte var nöjd med och sen märkte jag två sprickor på undersidan av akvariumet så jag silikonade allting och hoppades på det bästa så jag började om igen och fylla akvariumet med sand och saker och väntade ännu en natt och när jag vaknade så läkte det ändå.:(:confused:
Så jag silikonade hela undersidan denna gång och baksidan och kollade ännu lite till och märkte att hela akvariumet stod som i en båge att bara kanterna hållde upp det så jag ställde ett stöd under sen så fyllde jag det bara med vatten och hoppades igen på det bästa men nästa morgon så läkte det ändå.[:(!]:mad::(
Vilket jag blev väldigt irriterad på men det som var bra var att jag köpte det för bara 350 spänn och fick en värmare och pump värda dubbelt så mycket vardera så jag gick inte i back men det är ändå irriterande så vad ska jag göra:confused: