Thailand:)

#1 - 28 februari 2007 16:01
Ja imorgon så åker man till thailand och då så ska ja snorkla och titta runt på massa fiskar å allt annat vad thailand har att erbjuda:D
Någon som har vart där för och vet något bra ställe där?

MVH// Tony:D :p
#2 - 28 februari 2007 16:46
Jag var i Phuket -95. ;)
Då fanns det, som jag minns det, en knapp handfull hotell i Karon Beach, medan Kata var typ en by. Patong var väl det närmaste man kunde komma exploaterad turism då!
#3 - 28 februari 2007 19:21
[INDENT]
Jag har varigt till Pattaya några gånger.Där har dom mycket att erbjuda.Men det är inget bra vatten för att snorkla, men det finns ju andra nöjen också t.ex Chang beer.:) [INDENT]
tonyamben skrev:
Ja imorgon så åker man till thailand och då så ska ja snorkla och titta runt på massa fiskar å allt annat vad thailand har att erbjuda:D
[/INDENT]
tonyamben skrev:

[INDENT]Någon som har vart där för och vet något bra ställe där?[/INDENT]

[INDENT]MVH// Tony:D :p[/INDENT]

[/INDENT]
#4 - 28 februari 2007 22:12
ha en bra resa tony.
misstänker att du redan har fixat nån som sköter om dina akvarium under tiden. annars kunde jag gärna ha gjort det :)

glöm inte att ta kort när du dyker så jag har nåt att kolla på när du kommer hem :)
#5 - 1 mars 2007 20:19
du kan alltid åka på fullmoon party och gå på "safari" 10000 tyskar i batiktröja som sett the beach för många ggr och super sej bäng på bucketdrinks med knark i, för att senare vakna upp med en skabbig tribal på ena armen och en ny fru på andra...
#6 - 1 mars 2007 22:32
kan meddela att tony redan har åkt :) planet lyfte för ett par timmar sen om jag inte minns fel.
Bilagor:

Annons