hallåå hallåå. Tänkte komma med en viktig fråga då svaren verkligen ligger i mitt samt ert intresse. Svara gärna seriöst och fundera en stund på vad ni väljer att svara.
Min fråga handlar om vad du anser vara det största tekniska problemet i denna hobby? Vi fokuserar bara på de elektriska prylarna i karet nu, inget annat.
Mer specifikt, vilken teknisk produkt som används och är osäkrast samt medför störst risk till förlust. Vad anser du?
Något du tycker bör optimeras, förändras med produkten?
Det råkar vara så att jag har en liten uppfinning som jag funderar på att börja tillverka och sälja för ett riktigt bra pris. Vill dock först få några svar och funderingar för att se om vi tänker lika. Produktens uppgift är att med stor marginal göra hobbyn säkrare och minska oron.
Kommer inte säga vad det är för produkt innan jag patenterar den, kan dock kanske i slutet av tråden förklara uppgiften iallafall. Hur som helst så kommer produkten vara till stor tjänst till akvarister då dess fjuttiga pris kommer förhindra förluster upp mot tusentals kronor :)
Mvh Amaro
Ps, Kjell jag hoppas tråden hör hemma här :) skicka gärna pm annars