Tatuerning

#1 - 17 augusti 2008 18:32
:phar gjort en tattuering funderar nu på att göra den men vet inte vad tycker ni är den snygg nog?:) http://bluej.bilddagboken.se/p/show.html?t=1218924001&id=254605398
#2 - 17 augusti 2008 18:37
Vart ska du ha den?
#3 - 17 augusti 2008 18:41
funderar på att göra den så stor att den går ut från mitten av skullebladen till en bit på armarna
#4 - 17 augusti 2008 19:04
Hade varit snyggt att sätta den mellan skulderbladen kan jag tycka ;)
#5 - 17 augusti 2008 20:15
Nina82 skrev:
Hade varit snyggt att sätta den mellan skulderbladen kan jag tycka ;)

ja det är ju det den ska men funderar som sakt på att göra den större eller mindre
#6 - 17 augusti 2008 20:37
Personligen tycker jag tribaler som tatuering blir för opersonligt, sen gillar jag inte heller stilen på dem. Men det är en egen åsikt ;)

Jag tror själv du kommer att vara mer nöjd över tatueringen om du kommer på någonting som är lite mer personligt, som betyder någonting för dig!
#7 - 18 augusti 2008 06:37
jag håller med johanski,lätt att man slänger på sig nått bara och sen tröttnar man på det,när man hittar något personligt snyggt som man mycket hellre vill ha. Jag har själv gjort så,så nu är det massa dyra omtatueringar och blekning med laser som gör ont som satan =/
#8 - 18 augusti 2008 07:49
hehe nu är det ju så att jag gjort den själv för flera år sedan och tycker den är snygg fortfarande så jag tror inte jag skulle tröttna
#9 - 18 augusti 2008 10:35
BlueJ skrev:
hehe nu är det ju så att jag gjort den själv för flera år sedan och tycker den är snygg fortfarande så jag tror inte jag skulle tröttna

har lite negativ inställning till tribals ja med men om du känner att: "fasen denna vill ja ha på mig" och har tänkt igenom detta i några år så va är det då som hindrar dig?

när det gäller gaddningar som inte har en enorm direkt koppling, så som egna barn, datum osv, så får man lägga tanken på varför jag skall ha den..

lycka till! :)
#10 - 18 augusti 2008 13:15
Ibanez skrev:
har lite negativ inställning till tribals ja med men om du känner att: "fasen denna vill ja ha på mig" och har tänkt igenom detta i några år så va är det då som hindrar dig?

när det gäller gaddningar som inte har en enorm direkt koppling, så som egna barn, datum osv, så får man lägga tanken på varför jag skall ha den..

lycka till! :)

det är ju inget som direkt hindrar mig utan det är snarare så att jag har rittat en hel del snygg och funderar på vilken jag ska ha och så det är ju inte en jag har gjort sen är det ju ekonomin som säger ifrån

Annons