Tårta bytes mot kunskap

#1 - 20 september 2014 09:17
Jag är ny på det här och kan alltså i princip noll om akvarier, men vill lära mig mycket. Jag kan däremot baka så att folk inte brukar klaga.

Här är mitt förslag: Om du har ett akvarium m exvis filter bakom bakgrunden, CO2 tillförsel eller liknande lite mer avancerat än ett 54L startpaket så kanske du vill visa och berätta i utbyte mot något bakat. Kakan måste inte vara i samband med visningen utan kan vara till annat tillfälle och jag behöver inte vara med och äta den.

Du behöver bo i Göteborg med omnejd.

[ATTACH=CONFIG]71298[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71299[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71300[/ATTACH]

/Elin
#2 - 20 september 2014 09:24
Kul ide! Du kommer bli poppis på vilket akvarieföreningsmöte som helst! Synd man är i STHLM... Bästa tipset är alltså att söka upp en förening. Ta med en tårta och sedan kan du nog locka fram alla former av kunskaper.
#3 - 20 september 2014 14:28
Jag gillar tårta;):)....
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 20 september 2014 15:37
ansjo skrev:
Jag gillar tårta;):)....

Det gör vi alla i Zoopetklubbväst så du får anmäla dig till nästa träff (med eller utan tårta) eller komma till nästa möte i Göteborgs Ciklidgrupp.
#5 - 20 september 2014 16:31
Zoopetklubbvästträffen krockar med att maken skall cykla ngn tävling i Änggårdsbergen. Jag får stanna hemma med barnen och hoppas på att GCGs månadsmöte inte krockar m ngt.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 20 september 2014 17:26
ElinR skrev:
Zoopetklubbvästträffen krockar med att maken skall cykla ngn tävling i Änggårdsbergen. Jag får stanna hemma med barnen och hoppas på att GCGs månadsmöte inte krockar m ngt.

ta med dig barnen vetja:D
Kommer inte ihåg programmet till GCG´s nästa månadsmöte men det är den 14/10
#7 - 20 september 2014 18:02
Hurra! Krockar inte med något (än)!

Annons