Tanke på ny avdelning i avdelningar

#1 - 8 maj 2007 16:28
Kan man tänka sig en del med teknik? Ren data om ex pumpar, säg exempelvis fluvals produkt serier eheims etc,,(köpte en beggad fluval2 plus i helgen och kom på den här iden.)
#2 - 8 maj 2007 18:49
jolon skrev:
Kan man tänka sig en del med teknik? Ren data om ex pumpar, säg exempelvis fluvals produkt serier eheims etc,,(köpte en beggad fluval2 plus i helgen och kom på den här iden.)

Det tycker jag är en utmärkt idé.
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 8 maj 2007 19:34
Njae, problemet blir väl var gränsen då kommer att gå mellan kategorierna "Akvarier och tillbehör" samt "Teknik". Jag tror att inläggen om "teknik" då kommer att hman i bägge kategorierna och då blir det väldigt rörigt.
Annars tycker jag också att kategorin "Akvarier och tillbehör" egentligen är för stor och skulle behöva delas upp, men jag har inte kommit på hur man skulle kunna göra en praktisk uppdelning som är så klar att alla förstår.
#4 - 8 maj 2007 20:08
Akvarier och akvariepaket, filter och pumpar, lysrör och lysramper, övrigt kanske. Som underforum under akvarier och tillbehör.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 8 maj 2007 20:15
vance skrev:
Akvarier och akvariepaket, filter och pumpar, lysrör och lysramper, övrigt kanske. Som underforum under akvarier och tillbehör.

Tro inte det funkar - många frågar ju t.ex. allmänna frågor om vilken teknik man skall ha i akvariet
#6 - 8 maj 2007 21:02
Går inte det in under övrigt då
#7 - 9 maj 2007 18:20
Njae, problemet blir väl var gränsen då kommer att gå mellan kategorierna "Akvarier och tillbehör" samt "Teknik". Jag tror att inläggen om "teknik" då kommer att hman i bägge kategorierna och då blir det väldigt rörigt.

Annars tycker jag också att kategorin "Akvarier och tillbehör" egentligen är för stor och skulle behöva delas upp, men jag har inte kommit på hur man skulle kunna göra en praktisk uppdelning som är så klar att alla förstår.

Nja, jag tänkte mer under avdelningar, brevid artiklar, inte i forat. Typ bild och fakta ungefär som fiskar och växter har idag.
#8 - 13 maj 2007 19:58
Har tänkt vidare på det här i helgen och jag tror att man ganska enkelt kan sätta ihop en databas på olika filter,, så kom med info på pump kapacitet, storlek etc så ska vi se om det går att få ihop något vettigt! :) (får lägga upp en sida för det här senare men det är nästa problem.)

Annons