Tänd ett ljus

#1 - 9 oktober 2007 17:37
#2 - 9 oktober 2007 17:48
Tänder genast ett ljus för alla offer
#3 - 9 oktober 2007 18:05
Ljuset är tänt [B)]
#4 - 9 oktober 2007 20:15
Katharina skrev:
Ljuset är tänt [B)]

Samma här.
#5 - 10 oktober 2007 07:37
Tänder ett ljus hemma istället, eller på plats om jag har vägarna förbi.

Aftonbladet är första flugan att smaska och snaska i skiten så fort man kan, särskilt om det gäller idrott + någon incident, och ger pajasar uppmärksamhet vilket triggar dem ännu mer, istället för att fokusera på det som är bra och ignorera idioter. Nu vet jag att detta inte är riktigt samma sak. Men man måste välja sida.
#6 - 11 oktober 2007 05:48
Nu var det ju så, att det var mot UNGDOMSVÅLDET du skulle ta ställning:
- Inte mot Aftonbladet.

Initiativtagaren är en helt vanlig ung kille..
// ( [COLOR=navy]ditt ställningstagande kommer att överlämnas till initiativtagaren Anton Abele i hans kamp mot gatuvåldet[/COLOR]. ) //
#7 - 17 oktober 2007 16:00
Healena skrev:
Nu var det ju så, att det var mot UNGDOMSVÅLDET du skulle ta ställning:

Ja och då känns inte Aftonbladet som rätt media att blanda in i sammanhanget. Vad är problemet med det? Är min åsikt dålig för att man orkar tänka självständigt? Eller är man för ungdomsvåld om man tycker att denna typ av tidningar skadar mer än de gör nytta, trots deras tafatta kampanjer för att skyla över deras egentliga syfte, sälja lösnummer till varje pris på skandaler, gärna påhittade, och så smaskigt som möjligt. Vi har den värld runt oss vi väljer att ha...

Var inte min mening att skapa debatt om detta i denna tråd, bara väcka en tanke vilket tydligen behövs. Och Kungsträdgården kändes som ett betydligt bättre alternativ för mig som Stockholmare.

Annons