t-shirt

#1 - 15 november 2005 12:03
heju inhandlade 2 tröjor nyligen men måste tyvärr säga att trycket på den ena tröjan redan har lossnat dålig kvalitet var vänder jag mig för reklamation.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 15 november 2005 12:27
www.qpix.se

maila till [email="info@qpix.se"]info@qpix.se[/email] och glöm inte ange fakturanummer och kundnummer.

Själv beställde jag 3 tröjor och de var det inga fel på och trycket har hållit bra
admin
Christian Alfredsson
#3 - 15 november 2005 18:42
[email]info@qpix.se[/email] kontaktar du för reklamation.
#4 - 16 november 2005 00:26
tack

ska maila dom och se om jag får tröjan utbytt
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 16 november 2005 07:01
Om du har följt tvättråden så är det säkert inga problem. Men du har kanske inte haft den ens så länge att du hunnit tvätta den då skall det inte vara några problem.
Många är i alla fall avundsjuka på mina tröjor - men det klart på dom sitter trycket kvar:D
#6 - 16 november 2005 07:58
[QUOTE=Kjell Fohrman]Om du har följt tvättråden så är det säkert inga problem. Men du har kanske inte haft den ens så länge att du hunnit tvätta den då skall det inte vara några problem.
Många är i alla fall avundsjuka på mina tröjor - men det klart på dom sitter trycket kvar:D[/QUOTE]Man kanske ska vara försiktig med vattenbyten i början.Hihihi. Förlåt men kunde inte låta bli. Tröja ska det bli här också när ekonomin tillåter. Dom är superfina. Är avis på er som redan har.
#7 - 16 november 2005 08:22
t-shirt

har inte hunnit tvätta den så det verkar inte vara några problem att byta.Måndags exemplar kanske

Annons