Sydamerikabiotp

#1 - 12 november 2006 11:06
Nu äntligen är jag klar med mitt 60 liters för mina apisto i huvudsak, visar inte ett tomt akvarie då alla vet hur det ser ut.

"Sand" från Södernalms akvarieaffär, eklöv, alkottar, bakgrund från Aquel (syns nog inte på dessa bilder. Torv längst ner, nät över det lagret och sen sanden,också PMDD så hoppas jag att lyckas, hade torvgranulat i förra besöket, det slammade igen heal karet!
#2 - 13 november 2006 11:39
vilka apisto har du/ska du ha?
#3 - 13 november 2006 11:50
Ser riktigt trevligt ut! Tror nog dina apistos kommer att trivas och leka! Har du någon bra lek grotta till dem?

Jens
#4 - 14 november 2006 09:14
Hej

Jo jag har en grotta längst ner till höger i karet,kanske inte syns.Sen bildas det massor av "grottor" av de rötter jag har i både under, bakom, Men förutom den grotta som består av en tubliknade konstgjord grotta som jag köpte på Södermalms akvarieaffär har jag medvetet låtit bli att lägga i fler stenar då detta inta ska finnas i någon större omfattning i biotopen, hoppas röttrena ska fungera bra.

Jag har redan Apisto Vieta par i så vi får se

Tack för komplimangerna
#5 - 14 november 2006 09:37
Jättesnyggt! Jannes sand gör sig verkligen utmärkt i akvarium, om man inte har röda räkor...........:)
#6 - 14 november 2006 21:15
Grotta för lek

Fotto taget innan vattnet färgats av torven, eklöven och alkottarna

Annons