Svart bakgrund, bild ?

#1 - 3 september 2006 15:57
har precis kommit igång med mitt kar igen...
Har svart rådasand o blå bakgrund, någon här som har en svart bakgrund som kan lägga in bilder eller maila mig bilder?
#2 - 3 september 2006 19:31
Om du menar en svart bakgrund som man siliconar fast nej.
Dock har jag satt en svart sopsäck som jag skrynklat till bakom mitt 540 liters.
Kan ta några bilder om du vill se det men du får vänta till imorgon kväll.
#3 - 3 september 2006 19:32
Hejsan!

Jag har aquaels svarta bakgrund i akvariet och har lite bilder på www.villemo.com

Jag gillar den skarpt men den är aniiiingen plastig tyvärr...
#4 - 3 september 2006 19:49
[quote=Tenkare]Om du menar en svart bakgrund som man siliconar fast nej.
Dock har jag satt en svart sopsäck som jag skrynklat till bakom mitt 540 liters.
Kan ta några bilder om du vill se det men du får vänta till imorgon kväll.[/quote]

Spelar ingen roll vad för svart bakrund, så länge den e svart =)
Så jatack, du får gärna ta bilder :)
#5 - 3 september 2006 19:56
[quote=Zeraphia]Jag gillar den skarpt men den är aniiiingen plastig tyvärr...[/quote]Tror du inte det rättar till sig med tiden? Jag menar när det blivit alger å massa annat "skit" på den ;)
#6 - 3 september 2006 20:35
roysan: Det är PRECIS vad jag hoppas på! Jag var nämligen inne på samma sak, ville ha en svart bakgrund och därmed basta! :)

(Vet inte hur bra man ser den på bilderna jag tagit dock.)
#7 - 3 september 2006 21:28
[quote=Zeraphia]roysan: Det är PRECIS vad jag hoppas på! Jag var nämligen inne på samma sak, ville ha en svart bakgrund och därmed basta! :)

(Vet inte hur bra man ser den på bilderna jag tagit dock.)[/quote]

Vart köpte du den o vad gav du för den?
Iofs så behöver jag bara en svart bakgrund, har ju växtkar så det e ju inte direkt meningen att man ska kunna se bakgrunden när allt växt till sig :)

Annons