toggaj , jag har ett gäng fjärilar med dvärgguramis , guppys ,neon,kardinaltetror, kakadua och x antal malar o räkor .
funkat bra för mig endast förlorat 1 på 4 månader (köpte den väldigt liten)
240 liters, 26 -27 grader i akvariet , bra flöde i vattnet har 2 filtrar
1 ytter ett innerfilter , se till att ha en del växter o gömställen dem tycker om o gömma sig ibland , tänk bara på när du matar o se till så alla äter hade en Electric blue fjäril som ej ville äta 2 dagar irad hon kom ej fram när man matade så var tvungen o handmata henne i en vecka efteråt började hon äta med dem andra så fort man kom fram mina har överlevt vitaprick , dum tempratur sänkning från 30 grader till 24 på under 20 min (var dum under sommaren o sänkte för snabbt ner sen gick de upp igen efter kort tid ) men de verka klara de mesta enligt mina erfarenheter har kardinaler varit känsligast hos mig då jag förlorade 3 st till vitaprick , dem dog ej av det men förlorade alla fenor o var tvungen att avvliva , se gärna till att mata fjärilar lite blandat och inte av samma mat hela tiden de verkar dem tycka om , mina favoriserar röda mygglarver , Cyclops , och dr besselrs ~~ stavning vitlöksblandings mat.