Nu när fakturan för min tredje gold medlemskaps avgift precis dykt upp och jag bestämt mig för att vara med ytterligare ett år så skulle jag vilja ta tillfället i akt och ge Kjell och Christian ett STORT TACK! för ert arbete och engagemang kring Zoopet.
Jag vet inte hur ofta ni verkligen får höra att vi verkligen uppskattar allt ni gör, så jag vill ta tillfället i akt och passa på att tacka för att ni valde att driva Zoopet vidare och utveckla det som ni gjort.
Utvecklingen är på vissa fronter verkligen fantastisk.
1.
Ta som ett exempel utvecklingen kring akvarie/fisk foton som medlemsbilderna och fototävlingen resulterat i. I de första fototävlingen så fanns det några riktigt bra bilder medan många var mindre bra. Idag är det nästan enbart riktigt bra bilder som överhuvudtaget kvalificerar sig så de får bara med, och ändå har antalet bilder som får vara med nästan fördubblats.
2.
Utökningen av artregistret gillar jag också skarpt, man vet att fixar man bara fram ett bra bra foto på en fisk så kommer det att dyka upp en artbeskrivning på den inom en snar framtid.
3.
Akvarie registret gillar jag också skarpt. Här har vi ett register på en massa olika akvarium med bra foton, där man kan få ideer på möblering och man kan dessutom se vilka fiskar som verkar kunna samsas i samma akvarium. Att det dessutom finns en koppling till artregistret är även det ett stort plus.
4.
En massa annat som:
- Moderniseringen av diskussionsforumet
- Reportage och artiklar
- Annonsbörs
- Annat som jag inte kommer ihåg just nu
Så än en gång, ett STORT TACK för er insats och jag hoppas verkligen att ni fortsätter driva Zoopet framåt på detta sätt en lång tid framöver.