Större akvarium, fler möjligheter :)

#1 - 7 februari 2013 21:14
Hejsan alla!

Gjorde ett fynd i tisdags, köpte mig ett kar med tillbehör och en ställning med ställbara fötter för 600 kr! Vilket klipp för ett liter större än 80 liter, 70*35*35.

Jag har tagit lite bilder på det och denna tråd kommer handla om akvariet och dess invånare + akvariumets utveckling. Ska försöka uppdatera regelbundet. Nu har detta bara varit igång 11 timmar och det ser bra ut :).

Är sjukt nöjd med min inredning.
#2 - 7 februari 2013 21:57
Bilder!
#3 - 10 februari 2013 20:25
Kom hem igår med några guppys :). Nu får det vänta med fisk i några veckor men det tror att sista fisken som ska komma i blir förhoppningsvis ett par dvärgcikllider eller något i den stillen :). Ni får gärna lägga till en komentar om inredningen eller något annat om ni undrar något :).
#4 - 11 februari 2013 10:56
ser ju mysigt ut till en början. men i med massa massa mer växter. av olika höjder. o i med sten o rötter. kanske ett gäng eklöv på botten`?

kanske skaffa en lysramp till så du får extra mycket ljus :)
#5 - 18 februari 2013 20:26
Tack för inputen hannesc, mer växter kommer vid lön. Vilka vet jag inte men några trevliga ska det säkert bli :). Mina vallisar skjuter ut skott lite här och var efter bara lite mer än en vecka och det är super roligt :).

Annons