[QUOTE=freddi36;1639320]Superbra! Jag som ska ta med några fraggar drar verkligen nytta av detta då koraller ser helt annorlunda ut när dom blir stressade och drar ihop sig :)[/QUOTE]
[QUOTE=PiaJo;1639316]Stor eloge att ni tar er tid att utveckla systemen för att auktionen skall bli så givade som möjligt för alla parter:)
[/QUOTE]
Kul att det uppskattas! :)
[QUOTE=Dodat;1639310]Finns det någon gräns för bildstorlek? :)
[/QUOTE]
Jag har satt en begränsning på filstorleken till 1,5 MB. Innan bilderna visas kommer de att skalas ner på servern om de är stora (visningsstorlek på bilder är ännu ej bestämd).
[QUOTE=PiaJo;1639316]Tänkte på en sak, går det att få in så att man kan se i förhandslistan om objektet är registrerat på att säljas som auktion eller till fast pris/fasta bordet?[/QUOTE]
Det är möjligt rent tekniskt. Ska se om jag hinner implementera det till årets auktion.
[QUOTE=solis;1639318]Kan man lägga in fler än en bild per post?det hade ju varit bra att kunna lägga in hur dom ser ut nu och hur dom ser ut som vuxna.[/QUOTE]
Det går att lägga upp 3 bilder per post.
Förresten, det går redan att se utökade beskrivningar för de poster som har detta genom att klicka på plus-tecknet längst ute till vänster i listan med förhandsanmält gods. (
http://www.malmoakvarieforening.se/auktioner/auktionstillfallen/2013-03-03-auktion/forhandsanmaltauktionsgods.aspx )
I dagsläget är det bara posten '130227 08:16 Växter Hydrocotyle sp. Japan /Tripartita' som har en beskrivning inlagd.
Jag ska arbeta på att visa även bilder, länkar och dokument, och att det blir tydligare vilka poster som har extra info så att man inte behöver klicka sig fram på alla.