Storauktion i Karlskoga lör 24/11 kl 12.00

#1 - 21 november 2007 13:45
Lördag 24/11 är det storauktion på fiskar, växter och akvarietillbehör i Karlskoga.
Plats: Bibliotekets hörsal, K-center
Tid: Inlämning av auktionsgods 11.00-11.30
Auktionen börjar 12.00

Alla är välkomna att lämna in auktionsgods, ju mer desto bättre!

Lotteri och fika kommer att finnas.

Läs mer på [COLOR=#000030]www.karlskogaakvarieforening.se[/COLOR]
#2 - 21 november 2007 17:47
...synd att ni inte satsar på helgen efteråt istället, nu krockar det ju med göteborgsauktionen!!!!!
#3 - 21 november 2007 17:49
tummen skrev:
...synd att ni inte satsar på helgen efteråt istället, nu krockar det ju med göteborgsauktionen!!!!!

Skulle du ha åkt dit då;)?
#4 - 21 november 2007 18:01
ansjo skrev:
Skulle du ha åkt dit då;)?

Nja, kanske om det inte krockat....detta kan nog många instämma i.:D Eller ännu hellre att de skjutit på det till i slutet av januari, det brukar vara lite torka på auktioner då....nu är risken STOR att de inte får så himla många gäster från denna sidan inte sant?;):)
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 21 november 2007 18:05
tummen skrev:
Nja, kanske om det inte krockat....detta kan nog många instämma i.:D Eller ännu hellre att de skjutit på det till i slutet av januari, det brukar vara lite torka på auktioner då....nu är risken STOR att de inte får så himla många gäster från denna sidan inte sant?;):)

I slutet av januari är "varenda" zoopetare i Tyskland:D
Bilagor:
#6 - 21 november 2007 18:10
I slutet av januari är "varenda" zoopetare i Tyskland:D

Ja, utom jag då, men ni kanske kan handla lite till mig när ni nu ändå åker dit?:p
Men jag kan tänka mig att gå på auktion en gång i månaden:), så det är därför jag tycker det är extra synd att man planerar in auktion samma helg på två ställen, speciellt som göteborgsauktionen är så pass etablerad nu.;):D
#7 - 21 november 2007 20:54
tummen skrev:

Jag tror inte vi konkurrerar speciellt mycket när det gäller besökare till auktionerna.
Varför ska vi skjuta på auktionen.....bara för att Karlskoga är känt för sin kanontillverkning eller....:).
/Jens
#8 - 22 november 2007 08:37
:D:D:D Dagens smile!
Jag tror inte heller att det krockar något nämnvärt, kanske bara ett par stycken som skulle ta sig till Karlskoga från västkusten på auktionen om den var en annan datum, och jag kan säga att personligen skulle jag inte gjort det;).
Jag hoppas innerligt att ni får det lika trevligt på er auktion som vi säkerligen får i Göteborg!
#9 - 26 november 2007 14:39
Det krockade i varje fall med mitt lönekontos ständiga ebb och flod... ;)
#10 - 12 december 2007 03:50
Blir det någon auktion i närheten igen snart ? Missade denna.

Annons