Hej igen.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>Boraras brigittae blir inte mer än 3-4 cm<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Det är lite tunt med info om dem på nätet, men nu har jag hittat uppgifter som påstår att de blir ännu mindre, 2 och 2,5 cm har jag sett. Ungefär den storleken är mina exemplar. Vad är det för skillnad mellan brigittae och urophtalma? Vad har de för valör i odlingskampanjen?
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>gratulerar till dina nya fiskar, de verkar inte vara så lätta att få tag på.<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Du skulle se hela lådan jag fick!
Vad sägs om Boraras brigittae, Betta coccina, Betta rutilans, Betta brownorum, Betta persephone och Betta smaragdina i samma låda? Som du dessutom blir bjuden på? Skulle det dessutom passa bra med en drös nya 21 liters plastakvarium så du får plats med de nya fiskarna? Spelar ingen roll att det är mitt i sommaren när man får ett sånt erbjudande. Då tackar man och tar emot ( och undrar vad hållhaken är).
Per-Erik