Jag ser att många frågor ställs om och om igen. Många användare på detta forumet är mkt begåvade och svarar gärna på dessa frågor flera gånger utan att klaga vilket dom ska ha en eloge för. Men varför inte göra ett gäng FAQs och sätta dom som sticky högst upp i varje delforum?
Jag liksom ni vet om att om man använder sökfunktionen så hittar man inte alltid EXAKT det man är ute efter.
Guider och FAQs borde ligga som stickys tycker jag.
Ja, varför inte?
Frågan har varit uppe ett antal gånger och jag har sagt att jag hinner inte göra sådana, men den som känner sig manad kan gärna göra det.
Det enda "krav" som jag har är att det skall vara en detaljerad för varje delforum. Att lägga dit en hel bunt överst i varje delforum är fel.
Sedan är jag tyvärr inte lika övertygad som du om att frågeställarna kommer att sluta upprepa frågor för den sakens skull.
För oerhört många frågor ges redan lättåtkomliga svar i artbeskrivningarna samt i artikelarkivet - ändå så ställs samma fråga gång på gång.
Tror faktiskt att det lite är som så att vitsen med internetforum nästan är att man snabbt skall kunna ställa sin egen fråga, utan att behöva söka någonstans.
Så jag instämmer med dig i ditt tack till alla dom som lägger ner tid på att svara på de frågor som ställs.
PS. Hade du förövrigt använt sökfunktionen så hade du upptäckt att detta ämne tagits upp många gånger i detta forum;)