Vad gör du nuförtiden din gamle Arsenalfan ?
Och varför e du aldrig här längre ? Saknar dina kloka finurliga inlägg på zoopet ju :(
Var jag är?????vi messar varandra dagligen för sjutton ju senast igår kväll när jag var i Sveriges finaste arena;):D
Sen är jag här dagligen för att titta vad som skrivs så jag är fullt delaktigt på mitt vis,senare idag är det träff med syd-Gänget hos Lilleulv i Lund ska bli riktigt roligt att träffa alla igen bara att dyka upp den vackra Lördag.
Sen vad som har hänt så tänker jag inte ta upp här för då hade denna tråden nog fan blivit längre än vad den är tänkt att vara,kan bara säga att jag fick ta emot vissa hot privat angående en viss tråd ifrån vissa kända
personer här på Zoopet och ifrån vissa personer som jag inte ens visste fanns till här på zoopet,då slog tanken mig då jag inte är en rövslickare och är en man med principer så är det nog dags att dra mig undan sitter hellre på andra sidan och läser då jag inte precis tillför nåt bra här på Zoopet enligt folk.Men nu efter när jag med flera har slutat skriva har det blivit nåt bättre?Vad som är roligt som jag kom på också under denna tiden efter Div hot vad är det som är fel på
vissa!! var dessa bor behöver jag nog inte skriva det kan nog dem flesta lista ut kan det vara nåt med förstånd eller nån slags medfödd maktgalenhet/girighet/bättre än andra nja det får man nog aldrig reda på måste vara nåt genetiskt..så ni som känner till detta det är nu ni ska känna nån slags ångest som man brukar göra när man har gjort en annan ledsen:(
Sen vill jag ta i akt att tacka Zoopet för alla helt underbara personer jag har träffat med åren här,då med hjälp av dem diverse träffarna Hela Hallandsgänget ni är underbara och några ifrån Götet inte träffat alla sist men inte minst alla dessa Underbara Skåningar som har kommit till träffarna som har anordnats av Zoopet-Syd många av er är vänner för livet!! verkligen vet inte vad man skulle gjort om ni inte hade funnits,så om ni inte hör ifrån mig så ha det så bra:)och fortsätt att skicka in bilder på en viss tråd då den bevakas med jämnan av mig,synd bara att alla inte kan göra det bara;);)