Stene var är du ?

#1 - 20 november 2009 11:58
Vad gör du nuförtiden din gamle Arsenalfan ?
Och varför e du aldrig här längre ?
Saknar dina kloka finurliga inlägg på zoopet ju :(
#2 - 20 november 2009 12:02
säger samma sak.

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=133941

fick ett pm av patrik där han förklarade sitt "avhopp",
han och några till tröttnade i en disk om bilder hit och dit här på zoopet.

.
#3 - 20 november 2009 12:09
Hehe den tråden hade jag missat kensa :)
#4 - 20 november 2009 12:13
drd skrev:
Hehe den tråden hade jag missat kensa :)

va !?!?!?

sitter du inte 24/7/365 här på zoopet ??

Menar du på fullt allvar att du har ett liv utanför zoopet ???

mjjjjjaaauuu....bortsett från seglingen då, men man kan vara uppkopplad
även på båtar idagens moderna samhälle........

:d

:p
#5 - 20 november 2009 12:15
Hur ofattbart det än kan låta så visst har drd ett liv utanför zoopet men det är nog en o annan timme som spenderas här :D

Undrar om man kan få reda på av admin hur många timmar man spenderat på zoopet ?
#6 - 20 november 2009 12:31
Tycker Stene och co. ska svälja sin pride och masa sig hit till forumet.. Saknar er ju [:(]
#7 - 20 november 2009 12:45
Exakt !! Hehe......!
#8 - 20 november 2009 13:09
har sett att de faktiskt har postat ett och annat inlägg,
men det är inte i närheten av de borde.

inte för att jag håller med om allt (bara det mesta) de dravlar om,
men de förde diskussionen framåt, gav liv åt forumet.

.
#9 - 20 november 2009 13:35
Stene var inne i går kväll.
#10 - 20 november 2009 14:00
Stene vet jag är aktiv på saltvattensguiden iaf. finns ju så många forum att hålla koll på om man har ett brett intresse inom akvariestiken xD
#11 - 21 november 2009 08:33
drd skrev:
Vad gör du nuförtiden din gamle Arsenalfan ?

Och varför e du aldrig här längre ? Saknar dina kloka finurliga inlägg på zoopet ju :(
Var jag är?????vi messar varandra dagligen för sjutton ju senast igår kväll när jag var i Sveriges finaste arena;):D

Sen är jag här dagligen för att titta vad som skrivs så jag är fullt delaktigt på mitt vis,senare idag är det träff med syd-Gänget hos Lilleulv i Lund ska bli riktigt roligt att träffa alla igen bara att dyka upp den vackra Lördag.

Sen vad som har hänt så tänker jag inte ta upp här för då hade denna tråden nog fan blivit längre än vad den är tänkt att vara,kan bara säga att jag fick ta emot vissa hot privat angående en viss tråd ifrån vissa kända
personer här på Zoopet och ifrån vissa personer som jag inte ens visste fanns till här på zoopet,då slog tanken mig då jag inte är en rövslickare och är en man med principer så är det nog dags att dra mig undan sitter hellre på andra sidan och läser då jag inte precis tillför nåt bra här på Zoopet enligt folk.Men nu efter när jag med flera har slutat skriva har det blivit nåt bättre?Vad som är roligt som jag kom på också under denna tiden efter Div hot vad är det som är fel på vissa!! var dessa bor behöver jag nog inte skriva det kan nog dem flesta lista ut kan det vara nåt med förstånd eller nån slags medfödd maktgalenhet/girighet/bättre än andra nja det får man nog aldrig reda på måste vara nåt genetiskt..så ni som känner till detta det är nu ni ska känna nån slags ångest som man brukar göra när man har gjort en annan ledsen:(

Sen vill jag ta i akt att tacka Zoopet för alla helt underbara personer jag har träffat med åren här,då med hjälp av dem diverse träffarna Hela Hallandsgänget ni är underbara och några ifrån Götet inte träffat alla sist men inte minst alla dessa Underbara Skåningar som har kommit till träffarna som har anordnats av Zoopet-Syd många av er är vänner för livet!! verkligen vet inte vad man skulle gjort om ni inte hade funnits,så om ni inte hör ifrån mig så ha det så bra:)och fortsätt att skicka in bilder på en viss tråd då den bevakas med jämnan av mig,synd bara att alla inte kan göra det bara;);)
#12 - 21 november 2009 09:12
Vad fasen skriver du ? Hot och skit på pm ? Va då för ? Va tusan e det för jävla trams av folk då ??
Har du inte tagit upp det där med admin o Kjell på pm då för att få ev. fånar avstängda ?
#13 - 21 november 2009 09:35
Var jag är?????vi messar varandra dagligen för sjutton ju senast igår kväll när jag var i Sveriges finaste arena;):D

Vad gjorde du i Halmstads Arena ? :d
Kjell Fohrman
Administrator
#14 - 21 november 2009 09:56
då jag inte precis tillför nåt bra här på Zoopet enligt folk

Detta har faktiskt också jag fått mail om - dom har tycker att jag skall sluta skriva på Zoopet;)
eller jag har t.o.m. mordhotats några gånger.

Internet överhuvudtaget är ett ställe där känslorna ofta svallar över och man säger mycket mer än vad man hade gjort öga mot öga. Så är man aktiv och ibland t.o.m. vågar säga emot så får man ta mycket skit, men också beröm.
Så på gott och ont så är detta internet och man får ta det onda med det goda. Ibland blir man dock bara så himla trött och då är det bättre att ta en paus en tid.
Ser fram emot fler inlägg från dig.
#15 - 21 november 2009 10:05
Jag hoppas också på fler inlägg från dig Stene. Och som jag skrev i en annan tråd olika åsikter o värderingar måste man tillåtas ha annars blir här tråkigt.
Sedan får vi aldrig glömma Det är ju en hobby vi håller på med.
#16 - 21 november 2009 10:09
Håller med Kjell, stå på dig Patrik och skit i vad som hänt och vad som kommit via PM...kanske inte så lätt men försök:)!
Sedan hade jag nog personligen vidarebefodrat dessa PM till Admin så de hade fått ta ställning till vad som borde göras.
#17 - 21 november 2009 12:24
Borde ju vara direkt förenat med en bann for life om man skulle mordhota nån på forumet eller hur ?
#18 - 21 november 2009 18:05
Försigår mordhot på personer på denna forum??? [:-10] *mörkrädd*

Stå på dig Patrik! Sådana killar som du behövs på forumet! [:-96]
#19 - 21 november 2009 19:09
drd skrev:
Borde ju vara direkt förenat med en bann for life om man skulle mordhota nån på forumet eller hur ?

jag håller med dig, inte meningen att trevligt folk ska kännas sig hotade bara för att de är av annan åsikt :mad:
#20 - 21 november 2009 20:10
Kom igen nu stene, du får plats här igen nu och säg te mäj om det är nån som dummar sig på pm då jääääklar ! [:(!]
#21 - 21 november 2009 20:26
Alla som vill att Parik ska komma tillbaka studsa! [:-60] [:-60][:-60][:-60]
#22 - 21 november 2009 20:27
drd skrev:
Kom igen nu stene, du får plats här igen nu och säg te mäj om det är nån som dummar sig på pm då jääääklar ! [:(!]

Ja, I have your back!! :D
Bilagor:
#23 - 21 november 2009 20:28
drd skrev:

Ja I have your back drd! :D
#24 - 29 november 2009 10:26
Har du kvar dina räkvaser Stene eller är det salt för hela slanten nu ??

Annons