Staty fråga

#1 - 31 januari 2004 22:00
Hej

Har blivit sugen några tusen gånger om på att stoppa ner en staty i mitt akvarium. Men problemet är att jag vill ha en buddha staty och det verkar vara omöjligt att få tag på en i och runt Linköpings trakten. Så jag undra om någon vänlig själ vet någon sidan eller ställe man kan tänka sig kunna köpa en buddha staty.
(vet inte under vilken kategori detta inlägg ska om man får lägga in det, så det fick hamna här under övrigt)

MVH Markus
#2 - 1 februari 2004 00:08
mirakelboden inne i linköping kanske?
#3 - 1 februari 2004 00:38
Inte för att jag vill låta som en viktigpetter men du tänker väl på att statyer kan utsöndra giftiga ämnen i akvariet? Dock skulle nog statyer av lera kunna gå bra, även glasskulpturer borde gå utmärkt. Faktiskt ett väldigt skoj alternativ till sjunkna hus, skepp och skattkistor om man vill inreda sitt akvarie med prylar.
#4 - 1 februari 2004 00:45
Kampfisken: Tänker lacka statyen innan jag sänker ner den i karet, vill ju inte döda invånarna i det [:-72] Men tack för påminnelsen.

MVH Markus
#5 - 1 februari 2004 01:42
Indiska
#6 - 1 februari 2004 01:44
För övrigt så får du nog inte tag på en buddha-staty nånstans förutom i buddhistiska länder, då det är förbjudet att ta med sej såna därifrån. Puss

Annons