[QUOTE=Bosse.J]grymt snyggt saxmark.. vill osså ha :D[/QUOTE]
En får tacke.. Men om saningen skall fram kan jag inte ta på mig äran.. Denna bilden är från köparen som jag köpte karet i drift av.. Jag har plumsat i ett par firrar och ett gäng koraller till.. Det är snyggare nu men all ära skall gå till uppstartaren.. Ett tips för er som är sugna.. Kolla på
www.saltvattensguiden.se där finns många tips vad som gäller saltvatten.. Lika mycket kompetent folk på saltvatten som här finns på sötvatten.. Det är ju två smått skilda världar och det finns ett köp och säljforum där för saltvattenprylar och man kan göra en del klipp utan att slippa fantasipriserna på blocket.. :).. Mitt enklaste tipps till en nystart.. Köp ett begagnat kar som är i drift.. Ta med vattnet hem i dunkar.. Du spar 2 år i uppstart.. Lätt och enkelt.. Sen spar du oftast en hel del slantar på vad det gäller teknik.. Det kostar en del i nyinköp och ofta vill man ha mycket på en gång när man startar.. :) Sedan är det bara till att köpa sig en bekväm fotölj. Kanske en tjock go filt, en god bok, nån flaska wiskey och säga upp bekantskaperna för att drömma sig bort i sitt rev.. ;).