stänga av "roliga" färger och storlekar på text.

#1 - 13 augusti 2007 21:55
jag är en sådan som tycker att det borde kunna gå att välja att alltid se inläggen i en och samma storlek och färg, man blir ju helt skrämd när någon vrålar med 3 centimeters röda bokstäver eller något annat käckt. för att uttrycka mig osvenskt, override'a andras inställningar. för dom som tycker att det är en frisk fläkt med bokstäver i regnbågens alla färger så låter man helt enkelt bli den bocken i inställningarna.

petter
#2 - 13 augusti 2007 22:02
jag är en sådan som tycker att det borde kunna gå att välja att alltid se inläggen i en och samma storlek och färg, man blir ju helt skrämd när någon vrålar med 3 centimeters röda bokstäver eller något annat käckt. för att uttrycka mig osvenskt, override'a andras inställningar. för dom som tycker att det är en frisk fläkt med bokstäver i regnbågens alla färger så låter man helt enkelt bli den bocken i inställningarna.

petter

[FONT=Palatino Linotype][SIZE=4]Jag är en sån som gillar att skriva presonligt i färg och font men har fått klagomål(!) på mig (Av Kjell dessutom!) pga att jag inte skriver "som alla andra" Tycker oxå att det vore smart att dom som inte vill se det kan kryssa bort det istället för att klaga en massa på dom som andvänder det.[/SIZE][/FONT]
Bilagor:
#3 - 13 augusti 2007 22:26
kul att du tycker så, jag var en smula oroad att folk skulle bli upprörda.
#4 - 14 augusti 2007 05:08
Jag tycker också att det borde finnas en funktion som man kan fixa inställningar som font, storlek, m.m. som visas på alla inlägg.
Bilagor:
#5 - 14 augusti 2007 13:25
Håller helt med dig petter hjalmarsson! Man blir, som du skriver, helt chockad när man öppnar en tråd och texten hoppar ut från skärmen.
Jättebra om detta kunde åtgärdas.
Nog många som håller med.
#6 - 14 augusti 2007 13:48
Instämmer helt och fullt.

Är en standard satt bör den hållas.

//C
#7 - 19 augusti 2007 11:55
Håller med andra här.

Otrroligt *skrikigt* när man ser typ [FONT=Arial Black][SIZE=5][COLOR=green]DESSA [FONT=Verdana][SIZE=2][COLOR=black]bokstäver poppa upp:([/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial]'[/FONT]
#8 - 19 augusti 2007 23:30

petter

- Instämmer!
#9 - 20 augusti 2007 14:34
Jag förstår inte hur man ens orkar "fixa till" färger och fonter.
Jag skriver altid via "snabbsvar-rutan" och inte orkar man sitta och knacka vB-kod då inte.
Allra helst kan man väl stänga av det helt, borde ju inte vara någon omöjlighet i vBulletin tycker jag

Själv vill jag ha tillbaka "snabbredigeringen" också, men det var visst något strul tillsamans med menyn :(
#10 - 21 augusti 2007 11:08
håller med att det ska vara en enhetlig font o storlek på forumen

off topic----

samma sak med msn! hur fasen ska man kunna läsa alla bilder som bakas in i texten tex när nån skriver hejdå eller hej så ploppar det upp en björnjäkel som vinkar eller dylikt!!! nej tacka gud för Pidgin klienten då man kan bocka av den skiten!
#11 - 21 augusti 2007 11:17
Björne_77 skrev:
håller med att det ska vara en enhetlig font o storlek på forumen

off topic----

samma sak med msn! hur fasen ska man kunna läsa alla bilder som bakas in i texten tex när nån skriver hejdå eller hej så ploppar det upp en björnjäkel som vinkar eller dylikt!!! nej tacka gud för Pidgin klienten då man kan bocka av den skiten!
Man får ju se till att ändra kortkomandot för smilisarna så dom inte kommer upp när dom inte ska. vissa har ju så många skumma smilisar att man inte ens kan antyda vad dom försöker skriva
admin
Christian Alfredsson
#12 - 21 augusti 2007 13:25
Du får börja med att förenkla din signatur. ;-)
#13 - 21 augusti 2007 15:24
admin skrev:
Du får börja med att förenkla din signatur. ;-)

vem av oss ? alla ? till dansande björnar ?

Annons