Ställningsfötter ger vika !!!

#1 - 17 augusti 2006 20:09
Någon som varit med om det

Satt nyss och firade tjejens födelsedag och mös med chips och film.

Rätt som det är hör jag ett brak i karet och började som vanligt skälla på katterna som brukar leka runt akvariet.

Katterna var inte ens i närheten...

Karet gungade och jag undrade vad som hade hänt...

Dom två fötterna in mot väggen har gett vika, Den man bankar in som man sen skruver ner foten i har gett upp helt.

Hur ofta händer de liksom...

Nu undrar jag om det är någon som vet om det brukar vara mest småkar som har fötter med gängor som är i plast?

På detta är det plast, karet är på 222liter, en hel del sand och en del stenar så det är lite halvtungt.

Borde de inte vara fötter och gängor i vanligt metal?

Någon som vet?

Mvh Peter
#2 - 18 augusti 2006 15:03
fy fan blir nog inte lätt för dig att sova gott inatt.
Kan tyvärr inte hjälpa dig,kan bara konstatera att detta händer bara än så länge i mina drömmar.
lycka till
#3 - 18 augusti 2006 16:50
Det är stora tyngder det rör sig om man ska alltid ha respekt för det.Sen att det är gjort av plast gör det ännu värre går alltid att slå dit kilar av trä under
#4 - 18 augusti 2006 21:10
samma fötter även till större kar, bara fler ben. Inget konstigt att det är plast, plast håller bra och är billigt. Kan det vara så att dom var nästan helt utskruvade? Normalt ska det inte vara några problem med sånna fötter.
#5 - 18 augusti 2006 21:13
[quote=heeke]samma fötter även till större kar, bara fler ben. Inget konstigt att det är plast, plast håller bra och är billigt. Kan det vara så att dom var nästan helt utskruvade? Normalt ska det inte vara några problem med sånna fötter.[/quote]Plast på fötterna är väl rätt så hållbart,gängerna av plast är väl ingen smart ide:D eller har jag missat något
#6 - 19 augusti 2006 23:43
Men duu. Var du tvungen att skapa ännu fler mardrömmar i mitt huvud? *springer och undersöker fötterna på benställnngen*

Annons