Spånga akvarie auktion sön 7 okt

#1 - 26 september 2007 17:24
är det någon som ska dit och har ni fått in några förbokade och isåfall hur många.
#2 - 26 september 2007 17:41
Är det bara jag, visade sambon som reagerade som jag, som hajjar till när deras startsida kommer upp? Innan man ser vilken fisk det är kan man se bilderna som ett ställe killar inte vill få en spark sas.....
Det var off topic men ändå
#3 - 30 september 2007 20:15
Vi ska antagligen dit och shoppa lite :)

//C
#4 - 2 oktober 2007 19:14
Ska dit, försöka få tag på crystal black ;)
#5 - 2 oktober 2007 19:33
jag vill ha ett lek par ancistrus
#6 - 4 oktober 2007 13:51
Är det inga fler som ska dit? :O
#7 - 4 oktober 2007 15:44
Jo jag ska dit,troligen tar jag med mig Crystal Black!
#8 - 5 oktober 2007 12:38
Blissan skrev:
Jo jag ska dit,troligen tar jag med mig Crystal Black!

Yes! Ta med dig massor :D
#9 - 5 oktober 2007 14:42
:DNjaa,det blir nog bara en burk,har lite svårt att skiljas ifrån dom[:o]
Är det någon som ska ha med sig Tanganyika??
Bilagor:
#10 - 6 oktober 2007 08:59
Först missade jag auktionen i Västerås, sedan den i Bollmora. Men den här ska jag åka på!
#11 - 6 oktober 2007 11:30
Jag skall dit, men har ingenting att sälja. Vet inte riktigt vad jag vill ha för nåt heller, men nånting brukar alltid dyka upp!

EDIT: Jo, förresten, nånting jag vill ha tag i är fler Apareiodon-tetror samt kompisar till min Crossocheilus gohama/latius, så om nån har några sådana ni vill bli av med, ta med dem så lovar jag att bjuda bra.
#12 - 6 oktober 2007 11:31
Jag vill oxå gå! Men flunsan har tagit mig så jag får vänta till haninge istället...
#13 - 6 oktober 2007 15:20
jag ska försöka få tag i ett lekpar ancistrusar och körsbärsräkor och sen till gubben cichlasoma om det nu finns några såna.
#14 - 6 oktober 2007 15:23
Mera räkor åt folket ^^

//C
#15 - 7 oktober 2007 08:16
så nu e det inte lång tid kvar tills man ska åka see you
#16 - 7 oktober 2007 10:30
Kom tyvärr inte iväg på dagens auktion då någon hade sparkat sönder en backspegel på bilen:(:(

VAD TRÖTT JAG BLIR............
#17 - 7 oktober 2007 16:27
Ah, hemma och middagsäten.

Fina fiskar blev det också idag;
En hel hord med Apistogramma viejita, några Paletter och C. cf. cantonensis "Tiger" :) (Nu har vi 11 olika arter/sorter av räkor!)

Riktigt trevligt arrangemang, dock lite slött om man jämför med auktionen i Bollmora förra helgen.

//C
#18 - 7 oktober 2007 17:08
Nu har jag äntligen fått tag på fler crystal black ;) Blev några tiger oxå, och lite växter.

Håller med om att det inte var riktigt lika bra som Bollmoraauktionen, men fick tag på det jag ville ha så det gör inget :D
#19 - 7 oktober 2007 17:12
Hemma igen och fynden är inkoppade i karantänakvariet. Min första fiskauktion någonsin så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig, men jag hade en trevlig dag. Trots att jag inte alls tänkt ropa på något så kom man hem med en massa påsar... :) Otroligt vad billigt det mesta gick om man jämför med butikspriserna på ynglen som säljs där i affärerna. Tack till arrangörerna!
#20 - 7 oktober 2007 17:18
Kul att du fick dina Crystal Black!:)
Det är min favoriträka!
Jag fick precis de poster jag var ute efter,Princessan av Burundi och L.Multifasciatus,mycket nöjd.För en gång skull köpte jag för ,mindre än vad jag sålde för:D
Lycka tll med dina CB!
#21 - 7 oktober 2007 17:25
Morgana skrev:
Nu har jag äntligen fått tag på fler crystal black ;) Blev några tiger oxå, och lite växter.

Håller med om att det inte var riktigt lika bra som Bollmoraauktionen, men fick tag på det jag ville ha så det gör inget :D

Kul att du fick dina Crystal Black:)!
Det är min favoriträka!
Själv fick jag precis det jag letade efter och till ett mkt bra pris,Princessan av Burundi och L.Multifasciatus.
Mkt nöjd,för en gång skull köpte jag för mindre än jag sålde för;)
(Och i mitt räkkar märks det inte ens att jag gallrat!)
#22 - 7 oktober 2007 17:45
Ah, hemma och middagsäten.

Fina fiskar blev det också idag;

En hel hord med Apistogramma viejita, några Paletter och C. cf. cantonensis "Tiger" :) (Nu har vi 11 olika arter/sorter av räkor!)

Riktigt trevligt arrangemang, dock lite slött om man jämför med auktionen i Bollmora förra helgen.

//C

vad fick du ge för dina viejita? , nyfiken :)
#23 - 7 oktober 2007 18:10
3 vuxna, 60:- 5 småttingar, 60:-

//C
#24 - 7 oktober 2007 18:40
Blissan skrev:
Kul att du fick dina Crystal Black:)!

Det är min favoriträka!

Själv fick jag precis det jag letade efter och till ett mkt bra pris,Princessan av Burundi och L.Multifasciatus.

Mkt nöjd,för en gång skull köpte jag för mindre än jag sålde för;)

(Och i mitt räkkar märks det inte ens att jag gallrat!)

Ja äntligen! Innan hade jag bara 3 crystal black, så :)
Var det du som sålde dom btw?
Ååååh, dom är ju jättefina båda två! Har faktiskt funderat på att sätta upp ett t-kar enbart för princessorna...
Haha, då är det ju ännu bättre.

Annons