Krax skrev:Ett hett tips för att söka på zoopet är att strunta i den värdelösa sökmotorn här och använda google istället. Skriv exakt såhär för att söka efter anubias på zoopet:
anubias site:zoopet.com
Det funkar hundra gånger bättre och snabbare än sökmotorn här. Saker man inte hittar med sökmotorn hittar man med google.
Krax skrev:Ett hett tips för att söka på zoopet är att strunta i den värdelösa sökmotorn här och använda google istället. Skriv exakt såhär för att söka efter anubias på zoopet:
Det funkar hundra gånger bättre och snabbare än sökmotorn här. Saker man inte hittar med sökmotorn hittar man med google.
petter hjalmarsson skrev:men det vore ju en käck ide' om sökfunktionen som finns här fungerar såsom man kan anta att det är tänkt istället för att trådar om tidigare avhandlade saker dyker upp för att trådskaparen inte hittade det den egentligen sökte.
c90368 skrev:[COLOR=black]Det man ska vara medveten om när man söker via google är att man får bara träffar på det google indexerat, jag vet inte hur ofta de gör det idag. Men det är ointressant om man söker på historiska data.[/COLOR]
Krax skrev:Rubriken på den här tråden borde ändras:D
erikthur skrev:Letade och letade - den rutan låg långt ner men funkar blixtsnabbt - upp med den tack.
BluesBoy skrev:Kanon med snabbare sökning men är det bara jag som använder "Avancerad sökning" då man ofta vill hitta ett inlägg gjort av en viss medlem, under en viss tidsperiod eller i en speciell kategori?
BluesBoy skrev:Kanon med snabbare sökning men är det bara jag som använder "Avancerad sökning" då man ofta vill hitta ett inlägg gjort av en viss medlem, under en viss tidsperiod eller i en speciell kategori?