Söker Sune Holm

#1 - 21 mars 2004 11:24
Hej,

Jag har läst överallt om Sune Holms lyckade föredrag om bakgrunder till akvarium och i i Västerås akvarieförening skulle vilja kontakta honom om ett eventuellt föredrag. Problemet är att jag inte någonstans hittar e-mail adress eller telefonnummer. Är det någon som har det kan ni då mejla något av dessa till mig.

Jag undrar också i vart han bor ifall det är inom rimliga avstånd. Tack på förhand
#2 - 21 mars 2004 11:39
Hej Martin Persson !

Du är hjärtligt välkommen att lyssna till ett föredrag av Sune Holm på Bollmora Akvarieklubb´s månadsmöte 1:a April ! Du får säkert möjlighet att prata med honom under fikapausen.
Hjärtligt Välkommen !
www.bollmoraakvarieklubb.org
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 21 mars 2004 11:51
Jag undrar också i vart han bor ifall det är inom rimliga avstånd.

Rimligt och rimligt - under årets tre första månader bor han i sitt hus i Thailand - har tyvärr inte adressen dit[:-34]. Annars så bor han strax norr om Stockholm
Så det lämpligaste är väl att besöka Boillmora-mötet, annars så brukar han när han är i Sverige jobba på Akvarielagret på lördagar.
#4 - 24 mars 2004 09:44
Ok, det är mycket när det gäller akvarium nu. Ciklidstämma, storaktion i stockholm, killidagarna och nu ska Sune Holm hålla föredrag också. Får väll se vad man hinner med. Ses på ciklidstämman alla fall.

Annons