Hej Ja har ett 240L Och ja ska köpa 4 snäcklekare i morron kan man ngn mer
Tanganyika art? Skriv på :)))
Det finns flera olika Julidochromis. Marlieri är den största och blir cirka 13 cm lång. Själv har jag i mitt 325 Tanganyika Julidochromis transcriptus. Skall du ha en snäcklekare rekommenderar jag varmt Lamprologus multifasciatus. Transcriptusen blir för övrigt cirka 7 cm lång och multifasciatusen cirka 5 cm lång honorna är mindre och dom är väldigt produktiva. Skall du köpa 4 stycken så skall du ha en hanne och tre honor. Och vill du ha lite fisk i övre regionen så rekommenderar jag Cyprichromis leptosoma i ett akvarium av din storlek skulle du kunna ha 4 stycken och det är samma där en hanne och tre honor.Sebbe91 skrev:Okej tackar få se om ja huggar ngr sånna ochså
Synd att ja inte kunde köpa din snäcklekare:(
matzen skrev:Det finns flera olika Julidochromis. Marlieri är den största och blir cirka 13 cm lång. Själv har jag i mitt 325 Tanganyika Julidochromis transcriptus. Skall du ha en snäcklekare rekommenderar jag varmt Lamprologus multifasciatus. Transcriptusen blir för övrigt cirka 7 cm lång och multifasciatusen cirka 5 cm lång honorna är mindre och dom är väldigt produktiva. Skall du köpa 4 stycken så skall du ha en hanne och tre honor. Och vill du ha lite fisk i övre regionen så rekommenderar jag Cyprichromis leptosoma i ett akvarium av din storlek skulle du kunna ha 4 stycken och det är samma där en hanne och tre honor.
Red Empress skrev:Altolamprologus Calvus! häftig, lite annourlunda t ciklid.