snacka om tur ! :D

#1 - 10 maj 2007 18:04
kom o tänka på det nu .. :P : får nått år sedan var jag inne i en djuraffär som jag handlar dom flesta fiskarna på.. dom hadde fått in ett 200 l helglas akvarium med svart silikon ( grymt snyggt ! ) det hadde ramlat bort en liten liten liten glasflisa i hörnet.. jag kolla bara lite snabbt på det så kommer tanten som jobbar i affären o frågar mig: har du plats för ett till akvarium ? .. jag svara nej eftersom jag hadde inga pengar o trodde jag skulle få köpa det för lite billigare bara... så sa hon: är du säker ? du får det helt gratis !... min rektion: VAAAAAAAA?!?!?!?!?!?!? OKEJ JAG HAR PLATS ! sen ringde jag en kompis som kom o hämta upp mig och mitt nya akvarium i bil .. :D heheheh den ni !!.. nån annan som vart med om liknande saker? :D
#2 - 10 maj 2007 18:07
guh vilken bra dag du fick =) grymt avis!!
#3 - 10 maj 2007 18:09
ahaha jadu det va nog den bästa dagen på väldigt länge :D
#4 - 10 maj 2007 18:27
[SIZE=6]Grattis[/SIZE]..............................................................................................................................................................................................................................................................................[SIZE=1][COLOR=PaleTurquoise]svin![/COLOR][/SIZE] :)
#5 - 10 maj 2007 19:14
Så himla avundsjuk!!! :O
Grattis din turgubbe :P
#6 - 10 maj 2007 19:56
där kan man verkligen säga att du var vid rätt plats till rätt tillfälle ;)
#7 - 10 maj 2007 21:45
jag läste om en kille som fick ett, ja vet inte exakt hur stort men tror det var runt 1000liters kar med en massa moduler helt gratis. Emot att han hämtade det innan dom slängde det :p. Det var någon butik som inte skulle ha kvar det. Kan ha varit här eller på ciklid.se som jag läste om det.

Lucky bastard:P

Annons