Slöjstjärt

#1 - 4 september 2007 15:56
Hej!
Jag har en liten slöjstjärt hemma som inte mår så bra tror jag. Den simmar lite ibland. Sen flyter den omkring bara. Sen när man kollar in den nästa gång så ligger den under några växter. Någon om vet vad det är för fel på den och vad jag ska göra??

Tack på förhand!
#2 - 4 september 2007 16:48
Hej!

Jag har en liten slöjstjärt hemma som inte mår så bra tror jag. Den simmar lite ibland. Sen flyter den omkring bara. Sen när man kollar in den nästa gång så ligger den under några växter. Någon om vet vad det är för fel på den och vad jag ska göra??

Tack på förhand!

Hur länge har du haft han/henne ? Som nya kan dom vara så men det är vanligt att dom vilar vid växterna, mina var ungefär som din när dom var nya
#3 - 4 september 2007 18:39
Kan vara att den bara svalt luft när den ätit om du har tur.
#4 - 5 september 2007 16:48
Aircut64 skrev:
Hur länge har du haft han/henne ? Som nya kan dom vara så men det är vanligt att dom vilar vid växterna, mina var ungefär som din när dom var nya

jag har haft den typ ett halv år nu. men jag tycker den ligger där väldigt ofta.
#5 - 5 september 2007 16:49
eriahl skrev:
Kan vara att den bara svalt luft när den ätit om du har tur.

ok. Jag hoppas det. :)
#6 - 7 september 2007 14:38
ok. Jag hoppas det. :)

Fixa lite mer strömmande vatten åt den + en till guldfirre så ska du se att den blir glad ;) men om man har dom ensamma så kan dom va sådär ''tysta'' :P

Annons