Om jag tolkar beskrivningen av din kamera rätt så har den ingen möjlighet att styra slutar tiden manuellt, detta gör det förmodligen betydligt svårare att använda s.k. slavblixt. Troligen kommer det att sluta med att du får väldigt ljusa kort eller t.o.m. helt vita.
Som jag ser det har du några olika alternativ med denna kamera:
1. Ställ upp lampor/starka ficklampor och rikta dem mot akvariet. En del fiskar brukar dock bli rädda av ljuset och dra sig undan, så det kan vara lite svårt.
2. Fota med den interna blixten. Tricket för att inte få en stor "blixtsol" mitt i bilden är rikta kameran lite snett mot akvariet, står du rakt framifrån så kommer du att få en sol mitt i bilden. Det är lite olika från olika kameror hur det fungerar att fota med intern blixt. Mina egna erfarenheter är att om man tar bilder på hela akvariet med intern blixt slutar det ofta med att akvariemöbeln blir ljus och bra medan akvariet blir väldigt mörkt. Närbilder på enskilda fixar i akvariet brukar fungera bättre även om ljuset blir lite onaturligt eftersom det kommer rakt framifrån istället för uppifrån lysrampen som det normalt gör.
3. Fota utan blixt. Här gäller det att ha tålamod, men har man det kan resultatet bli väldigt bra. Det gäller att hålla kameran helt stilla och försöka ta bilden när fiskarna står helt stilla. Rör sig fixarna eller om man skakar med kameran i fotoögonblicket blir bilden suddig. Det är en god ide att ställa upp ISO inställningen på kameran så högt som möjligt. Ett annat trick är att förminska bilden i ett bildbehandlingsprogram efter den är tagen, då kan man ofta få bort en del av bruset som ofta brukar komma när man fotar med höga ISO inställningar. Min bror tar de flesta bilderna utan blixt och han lyckas få de väldigt bra, se exempel här:
http://fredrik.isaksson.homeip.net.