Jag måste så skära ner på min akvariehobby för nu drömmer jag tom skumt:D
Mycket riktigt så tar jag spjän med axeln och har nu valet att stå där vilket jag inte kommer orka och det är bara en tidsfråga innan spånskivan ger vika, låta det falla framåt mot mig vilket jag inte vill då jag har hela 10 red crystal där i och tanken på att få dom okontrolerat på mina fötter ger mig stora rysningar och alternativet att helt sonika välta karet bakåt.
Försöker desperat sträcka mig efter mobilen som ligger i andra ändan av rummet, men kan alltså inte släppa karet.
Jävla sambo som lämnar dottern på dagis när karet är i riskzoonen.
Hinken och häverten är ju i badrumet mao helt kört.
Ser spånskivan svikta mer och mer och helt plötsligt står det mindre kar på sidan men konstanterar att det är lungt för där under finns diskbänken(???) det är alltså bara jätte karet som är kört hur jag än gör.
Välter karet bakåt (så stark vill jag va irl hahaha) och splach vatten i mängder över hela golvet, stora sandberg och det enda jag har i tankarna är mina 10 rc räkor.
Vägrar ta i dom med händerna där jag står i en stor sandhög, får tag i 2 plastglas från ikea(äger jag inte ens:confused:) och försöker sakta systematiskt gräva fram dom.
Lyckas fånga upp en del och ser en bc (vad gjorde den där i??)och en rc hasa sig torra över en sandhög, bedömmer att dom måste i vattnet innan dom jag försöker fånga behöver men helt plötsligt står jag ute och jagar dessa räkor över ngn gräsmatta med massa folk som står å blänger.
Vattnet börjar sugas upp av golvet (??? var ju ute hmm)
Vaknar upp där ngn stans i panik, stirrar yrvaket på mitt 240 kar och nä det är som vanligt, svär åt min gubbe att han ska fan inte lämna dottern på dagis när karet brakar och somnar om.
Vad lär vi oss då av den här drömmen?
troligen att man inte ska äta panpizza innan man somnar och att bara jag ens är korkad nog att ha 10 rc i åtminstonde 500L vatten på en spånskiva som ena änden vilar på en diskbänk och andra änden vilar på en bänk och tomrum under karet.