Skitföretag!!!

#1 - 29 augusti 2008 08:59
Åhh... Jag är såååå ilsken på Tele2 TV. Jag har haft dem i 6 månader och jag tror att jag har ringt dem femtioelva gånger... Det fungerar ingenting och kundtjänstpersonalen ser ingenting, kan inte göra någonting och har inga befogenheter överhuvudtaget...
Nu har min karl sagt att han tänker köpa en paranbol ist.. :D :D
Fasen vad sur man blir. Så nu ska det äntligen fungera men jag måste skriva en skriftlig reklammation för kundtjänst kan inte hjälpa till.

Men se då har vi autogiro och flera konton som man flyttar pengar emellan. En räkning blir obetald, karln åker till Malmö på ett större jobb och glömmer påminnelsen.. Så kommer inkasso, fasen, (kan man inte få 2 påminnelser som man fick förr??? De är så attans snabba att skicka iväg det..)
Ja ja. Jag ringer på en gång och går in på nätet och betalar.. Ändå stängs betalkanalerna av!!!! Nu när de nu äntligen hade börjat att fungera efter 6 månader!!! [:(!]Nu har det gått 10 dagar och jag har ringt 2 gånger, ändå är de inte på än... Nu har strulet börjat igen.
Lillkillen vill se Dora på Nickelodeon och är ledsen nästan varenda morgon för att det inte fungerar som det ska...

Känns som allmänna reklamationsnämden snart men jag kommer ju inte ihåg alla datum osv... :(

Phu.. Nu känns det bättre!!! :D :D :D
#2 - 29 augusti 2008 09:09
Usch.. Vad träligt :(

Ett råd till lillkillen ;). Säg till mamma att hon går och diskar eller nåt så kan du titta på Dora på datorn :p... Nikelodeon har en hemsida med spel och filmsnuttar om jag inte har helt fel för mig.

Vår lillkille är helt knäckt över att vi inte har Playhouse Disney nu när vi flyttat. Fortfarande efter drygt en månad vill han flytta tillbaka så han kan se Playhouse. Det är ju inte riktigt samma med datorn ändå.

Lycka till med allt [:o]
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 29 augusti 2008 09:13
Jag tror att de flesta företag idag har lagt ner sin kundtjänst och serviceavdelning och istället jobbar alla med telefonförsäljning:(

Redan har 2 telefonförsäljare ringt idag och jag har bett dom dra åt [:-30]
En av dom ringde direkt upp efteråt och han bara börja med "så får man inte säga" innan jag avbröt honom med en en ny harang.

OK, ok jag vet att de har ett skitjobb och man inte borde vara så elak, men det hjälps till slut blir måttet rågat när de ringer flera gånger dagligen.

Så jag förstår helt din frustration eftersom när man vill ha hjälp av dom eller klaga på en felaktig faktura, säga upp ett abonnemang etc. då är det stört omöjligt att få prata med någon.
De där med inkasso är ju också en affärsidé som de tjänar grova penga på.
#4 - 29 augusti 2008 09:26
"Hej och välkommen till Felia, vad kan vi ställa till med?"

Det där med "service" utgick nog ur sortimentet samtidigt som professionalism, kvalitet, och så vidare...

Har haft liknande besvär med Telia, Radiotjänst, och Svensk Kass Service... än så länge. Det lär bli mer...
#5 - 29 augusti 2008 09:32
Nina82 skrev:


Ett råd till lillkillen ;). Säg till mamma att hon går och diskar eller nåt så kan du titta på Dora på datorn :p... Nikelodeon har en hemsida med spel och filmsnuttar om jag inte har helt fel för mig.


Jo, han har ett eget spel också men det tillhör ju proceduren på morgonen när han är trött och lägger sig i soffan och vaknar till framför Dora och Backyardigans.. Sen är allt frid och fröjd för dagis... ;)

Jag tror att de flesta företag idag har lagt ner sin kundtjänst och serviceavdelning och istället jobbar alla med telefonförsäljning:(

Redan har 2 telefonförsäljare ringt idag och jag har bett dom dra åt [:-30]

En av dom ringde direkt upp efteråt och han bara börja med "så får man inte säga" innan jag avbröt honom med en en ny harang.


Man kan ju anmäla sig till NIX så slipper man det värsta. Men företag som man har en gång har varit kund hos har rätt att ringa.. Det är mer ok..
Jag brukade helt sonika säga. "Jag är inte intresserad av telefonförsäljning" och det brukade fungera bra.
Men jag har blivit utskälld av en tjej som ringde kl 20,30 på en fredagskväll, mitt i actionfilmen när mördaren tänkte dränka tjejen och jag var lite splittrad. Då skäller säljaren i telefonen ut mig och säger att jag är otrevlig!!!
Ha ha.. Det var ju bra reklam för det företaget.. Jag skrattade bara och la på, tyvärr kommer jag inte ihåg vilket företag.. :D

Trollsvans skrev:
"Hej och välkommen till Felia, vad kan vi ställa till med?


Ha ha... :D :D :D
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 29 augusti 2008 09:35
Katharina skrev:
Man kan ju anmäla sig till NIX så slipper man det värsta.

Nja NIX gäller väl bara för privatpersoner och inte för företag och det är på mitt företagsnummer de ringer gång på gång på..........
Bilagor:
#7 - 29 augusti 2008 09:40
Ja visst är det jobbigt! Det värsta är nästan när det ringer och man sliter sig från akvariet, blöt upp till armhålorna, svarar och så är det ingen där... Vissa telefonsäljbolag ringer tydligen upp hej vilt och har sen inte folk som kan ta alla samtal. HALLÅÅÅÅ.....
#8 - 29 augusti 2008 09:48
Katharina skrev:




Man kan ju anmäla sig till NIX så slipper man det värsta.



Nja, det är inte alltid det hjälper. Telemarketingföretagen tar sig runt det genom att ha gamla telefonlistor, där man inte står som NIXare.
Säger man att man har det, så blir svaret "åhå, jasåminsann, ursäkta så mycket. Förresten var du intresserad av en... ".

En polare jobbade några månader som galärslav, eh jag menar telesäljare. Dom fick order om att ljuga sig runt NIX, och vara riktigt påflugna.
Därtill hade dom telelistor för att kolla upp några gamla abbonemang för företag... listorna var nog lite ålderstigna, då hälften gått i pension, en fjärdedel hade sålt sina firmor, och resterande var döda...

Så det är helt klart mycket fuffens i den världen. Lite ot kanske, men spännande.

Vad gäller Satans jävla Radiotjänst, så har dom också bra servicemind... eller inte.
Min far ringer och är vresig: "Jo, jag förstår att ni skickar ut räkningar till folk, men min pappa är DÖD sen två månader tillbaka, och han tittar därmed inte på tv."
Serviceavdelningen: "Det var ju tråkigt. Men det står här att han har en tv, och då måste man betala, förstår du."
Min far är väldigt bra på att vara väldigt arg på såna människor.
#9 - 29 augusti 2008 09:49
miaz skrev:
Ja visst är det jobbigt! Det värsta är nästan när det ringer och man sliter sig från akvariet, blöt upp till armhålorna, svarar och så är det ingen där... Vissa telefonsäljbolag ringer tydligen upp hej vilt och har sen inte folk som kan ta alla samtal. HALLÅÅÅÅ.....


Många företag har en programvara som ringer 5-10 nummer samtidigt, och kopplar samtalet till den som svarar först.
#10 - 29 augusti 2008 09:58
fast värst är ändå de som ringer upp automatiskt och sen ber en förprogramerad röst dig att "ring våran bla bla bla tele2 så svarar vi så fort vi kan".. jamenar.. HALLÅ!

inte nog med att man blir stård i onödan.. de vill att man ringer upp dem.. fasansfullt..

senast ringde de seeent på kvällen 3 ggr i rad.. tillsist ringde ja upp dem för att be dom ödmjukt dra till månen och hur man på bästa sätt använda kniv på sig själv och sen radera mitt nr.. då svarade en röst att de hade gått hem för dagen.. var tvungen att dra ut telejacket..

hade önskat att det fanns en legetim lista på när man får använda lönnmord..
#11 - 29 augusti 2008 10:17
en annan variant är det som min far råkar ut för med jämna mellanrum.
min far har ett eget företag. han använder [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] som operatör på både den fasta linan som mobilen, och numera även bredbandet. ibland ringer det folk från just [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR].

- Hej, vi är från [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR]. Vi har nu ett kampanjerbjudande på mobilsamtal för företag.

- Intressant, säger min far, vilka taxor pratar ni om nu ?

- För ett mobilsamtal inopm sverige så kan du ringa för enbart 23 öre per minut.

Min far är ordningsam, han plockar omedelbart fram den existerande taxan.

- Det låter ju bra, säger min far, det är ju faktiskt 8 öre billigare än idag. Det tar jag.

- Fint, säger säljaren, ska vi ordna det här och nu, jag kan flytta abbonomanget direkt till oss.

- Det behöver du inte göra, du kan gå in på avtalsnummer 123456 och skriva in den nya taxan.

- Vad menar du ?

- Jag har redan [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR], avtalsnummer 123456. Bara att ändra.

- Men erbjudandet gäller inte för [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] kunder.

- Det sa du inte.

- Nej men så är det tyvärr.

- Men varför ringer du mig då ?

- Jag vet inte.

- Du, jag spelar in detta samtal (han har lärt av mig), nu har du erbjudit mig ett avtal med en viss kostnad, jag har accepterat, nu är du så god och fixar detta.

- Men det kan jag inte.

- Bra, då kan du förklara för din chef varför [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] blir stämda för avtalsbrott.

- Men du kan inte stämma oss.

- Jodå.

- Vänta lite.

-------

- Du, jag har ändrat på ditt vanliga avtal, du får det vi har erbjudit dig.
#12 - 29 augusti 2008 10:26
AEGD!!!

Fy satiken så kungligt att kunna göra sånt där! *avundsjuk*
Måste fan lära mig det där...
Kjell Fohrman
Administrator
#13 - 29 augusti 2008 11:07
Kensa skrev:
en annan variant är det som min far råkar ut för med jämna mellanrum.

min far har ett eget företag. han använder [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] som operatör på både den fasta linan som mobilen, och numera även bredbandet. ibland ringer det folk från just [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR].



- Hej, vi är från [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR]. Vi har nu ett kampanjerbjudande på mobilsamtal för företag.



- Intressant, säger min far, vilka taxor pratar ni om nu ?



- För ett mobilsamtal inopm sverige så kan du ringa för enbart 23 öre per minut.



Min far är ordningsam, han plockar omedelbart fram den existerande taxan.



- Det låter ju bra, säger min far, det är ju faktiskt 8 öre billigare än idag. Det tar jag.



- Fint, säger säljaren, ska vi ordna det här och nu, jag kan flytta abbonomanget direkt till oss.



- Det behöver du inte göra, du kan gå in på avtalsnummer 123456 och skriva in den nya taxan.



- Vad menar du ?



- Jag har redan [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR], avtalsnummer 123456. Bara att ändra.



- Men erbjudandet gäller inte för [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] kunder.



- Det sa du inte.



- Nej men så är det tyvärr.



- Men varför ringer du mig då ?



- Jag vet inte.



- Du, jag spelar in detta samtal (han har lärt av mig), nu har du erbjudit mig ett avtal med en viss kostnad, jag har accepterat, nu är du så god och fixar detta.



- Men det kan jag inte.



- Bra, då kan du förklara för din chef varför [COLOR=#ff0000]Tele2[/COLOR] blir stämda för avtalsbrott.



- Men du kan inte stämma oss.



- Jodå.



- Vänta lite.



-------



- Du, jag har ändrat på ditt vanliga avtal, du får det vi har erbjudit dig.

Det är himla kul att göra så några gånger men när de lika förbaskat fortsätter att ringa gång på gång så tröttnar man på det och då kör man antingen den snälla versionen och säger direkt "hej då" eller den elaka "dra åt hel.....".
Man känner oftast igen en försäljare direkt på tonen så samtalet tar högst 10 sekunder. En gång så ringde dock en på min bank mig och denne "lät precis" som en försäljare i tonen och jag bad honom dra åt hel..... Inte helt lyckat om man säger så;)

Annars körde jag förr med denna taktik till försäljare.
Först får dom presentera sig - sedan säger jag.
Det låter intressant och tack för att du kontaktar mig för konsultation i denna fråga - ett ögonblick bara så skall jag slå på taxametern. Jag tar föröfrigt 500 kr i startavgift och för detta kan du prata i 10 minuter, sedan för varje nytt påbörjat 5-minutersintervall tar jag 100 kr. Så vad heter du, ditt företag och vad är företagets organisationsnummer och adress så att jag vet vart jag skall skicka räkningen.
Dom brukar bli rätt tysta efter detta - men som sagt att svara på det viset tar för lång tid även om det är lite kul i början.

Dock nu gällde ju denna tråd ett tvärtomproblem - dvs företags dåliga kundservice - ber om ursäkt för att jag snodde tråden [:o]
#14 - 29 augusti 2008 11:12
Har själv jobbat på Tele2:s internetsupport och jag förstår alla ilskna kunder och de som blir uppringda för att bli kunder, är glad att jag slutat de har slutat ringa hit för att erbjuda t ex bredband då jag talade om var jag jobbat och att jag visste hur dåligt det funkar :).
#15 - 29 augusti 2008 12:04
gizmogirl skrev:
Har själv jobbat på Tele2:s internetsupport och jag förstår alla ilskna kunder och de som blir uppringda för att bli kunder, är glad att jag slutat de har slutat ringa hit för att erbjuda t ex bredband då jag talade om var jag jobbat och att jag visste hur dåligt det funkar :).


Ja, personalen är jättetrevliga och proffs på att hala sig ur jobbiga situationer. Man tycker synd om dem att jobba på ett sådant skitföretag.

Men reklamer då! På radion är det skrikande falsksett (ursäkta stavning) som skriker att [SIZE=3]
"det är rea på stan, den och den butiken".
[/SIZE]Dit går jag aldrig mer, tänker jag.. Man hoppar ju högt..
Lr Sos barnbyar som år ut och år in beordrar folk att bli faddrar... De ber inte de ger order...

Folk får betalt för att göra såååå dåliga reklamer!!! Jag skulle vilja bli en testperson för reklam.. Jag måste vara världens svåraste att göra reklam för. Jag ser inte nya gardiner eller uppsatta lappar, jag ser intrigen i en reklam men uppfattar inte vilket företag som ligger bakom... :D + att jag är obstinat och går stick i stäv om någon försöker ge mig order lr är puckad... som sagt.. :D
#16 - 29 augusti 2008 12:08
Katharina skrev:
Ja, personalen är jättetrevliga och proffs på att hala sig ur jobbiga situationer. Man tycker synd om dem att jobba på ett sådant skitföretag.



Men reklamer då! På radion är det skrikande falsksett (ursäkta stavning) som skriker att

[SIZE=3]"det är rea på stan, den och den butiken". [/SIZE]Dit går jag aldrig mer, tänker jag.. Man hoppar ju högt..

Lr Sos barnbyar som år ut och år in beordrar folk att bli faddrar... De ber inte de ger order...



Folk får betalt för att göra såååå dåliga reklamer!!! Jag skulle vilja bli en testperson för reklam.. Jag måste vara världens svåraste att göra reklam för. Jag ser inte nya gardiner eller uppsatta lappar, jag ser intrigen i en reklam men uppfattar inte vilket företag som ligger bakom... :D + att jag är obstinat och går stick i stäv om någon försöker ge mig order lr är puckad... som sagt.. :D




så om man ska få dig att köpa något ska man skrika:

KÖP[SIZE=5] INTE[/SIZE] DETTA !!!!!!

:):D:):D
#17 - 29 augusti 2008 12:19
Kensa skrev:
så om man ska få dig att köpa något ska man skrika:



KÖP[SIZE=5] INTE[/SIZE] DETTA !!!!!!



:):D:):D


Ja, det skulle garanterat gå bättre än att säga:

"Jag är (en kändis) och jag är fadder i Sos Barnbyar och det tycker jag att du också ska bli". Med sån där nedlåtande ton..

"Nej, det skiter väl jag i om du tycker,[:(!]" tänker jag då... :D:D:D
Näbben slår nästan i taket...

Fast om du skrek så skulle jag kunna surna till över det iaf... ;)
#18 - 29 augusti 2008 18:31
Det är himla kul att göra så några gånger men när de lika förbaskat fortsätter att ringa gång på gång så tröttnar man på det och då kör man antingen den snälla versionen och säger direkt "hej då" eller den elaka "dra åt hel.....".

Man känner oftast igen en försäljare direkt på tonen så samtalet tar högst 10 sekunder. En gång så ringde dock en på min bank mig och denne "lät precis" som en försäljare i tonen och jag bad honom dra åt hel..... Inte helt lyckat om man säger så;)



Annars körde jag förr med denna taktik till försäljare.

Först får dom presentera sig - sedan säger jag.

Det låter intressant och tack för att du kontaktar mig för konsultation i denna fråga - ett ögonblick bara så skall jag slå på taxametern. Jag tar föröfrigt 500 kr i startavgift och för detta kan du prata i 10 minuter, sedan för varje nytt påbörjat 5-minutersintervall tar jag 100 kr. Så vad heter du, ditt företag och vad är företagets organisationsnummer och adress så att jag vet vart jag skall skicka räkningen.

Dom brukar bli rätt tysta efter detta - men som sagt att svara på det viset tar för lång tid även om det är lite kul i början.



Dock nu gällde ju denna tråd ett tvärtomproblem - dvs företags dåliga kundservice - ber om ursäkt för att jag snodde tråden [:o]


yes !! Detta funkar fast jag inte har någon egen firma men tog jobbets org nummer då falk ringde och erbjöd mig nyckel bricka !! Då gäller det att låta som om man skriver ut fakturan o skikakar den med en gång(fast jag satt på dass) tack för fina tipps!! m v h Richard:D:D:D
#19 - 29 augusti 2008 18:51
Då jag jobbar inom inredningsbranchen så kan jag ju en del vad gäller arbetsplatser, hur viktigt det är med att ha rätt inställningar så man inte sitter som en kratta.
Förra gången en försäljare ringde så blev det följande.

Jag är tyvärr inte intresserad av ert erbjudande, men jag kanske kan hjälpa er lite med att få en bekvämare arbetsplats?
Just nu kan jag ordna komplett arbetsplats med Höj/sänkbart bord och en bekväm stol samt förvaringar för bara 17500 plus moms. Vänta bara ska jag börja spela in samtalet så vi kan ingå ett avtal.

Hann nog inte avsluta sista meningen förren han lade på. Synd att man inte kan få upp deras telenr på telefonen.
#20 - 29 augusti 2008 19:33
Ibanez skrev:
fast värst är ändå de som ringer upp automatiskt och sen ber en förprogramerad röst dig att "ring våran bla bla bla tele2 så svarar vi så fort vi kan".. jamenar.. HALLÅ!



inte nog med att man blir stård i onödan.. de vill att man ringer upp dem.. fasansfullt..



senast ringde de seeent på kvällen 3 ggr i rad.. tillsist ringde ja upp dem för att be dom ödmjukt dra till månen och hur man på bästa sätt använda kniv på sig själv och sen radera mitt nr.. då svarade en röst att de hade gått hem för dagen.. var tvungen att dra ut telejacket..


Innan när de ringde upp automatiskt var det ofta helt tyst i luren, för att de inte hade några säljare där, och det är ju irriterande nog. På senare tid har man däremot råkat ut för en automatisk röst som säger ungefär "tyvärr har vi inga säljare tillgängliga för tillfället", förmodligen för att de fått kritik för att de skrämde upp folk när de ringde och inget hördes. Men det man tänker numer, när man hör det där meddelandet är "jaha, men det var ju j-vligt intressant, varför ringer ni och berättar för mig att ni inte har några säljare tillgängliga? Vill jag prata med nå´n av era säljare, så ringer JAG!"

Har också dragit ur mitt jack, då 10 av 10 samtal är telefonförsäljare, och annat löst folk.

Visst, de har väl inte världens roligaste jobb, men varför har de tagit det då? Jag skulle hellre jobba på McDonald's, och det vill jag heller inte. De som tar så´na jobb måste nog ha svårt för uttrycket "behandla andra som du själv vill bli behandlad", de måste väl själva råka ut för störande och ljugande telefonförsäljare, men verkar ändå kunna göra samma sak mot andra människor. Alla vet väl hur så´na ställen funkar, så har man ens lite problem med att ljuga, och har sunt förnuft, så tar man inte ett så´nt jobb.
#21 - 29 augusti 2008 19:40
Min Sambo jobbade förut som vaktmästare på ett äldreboende och skulle ringa ComHem för att fixa något abonemang på TV-kanaler till en TV som satt i en samlingssal.

(Efter 45 min i telefonkö)

S: Hej, Jag ringer från XXX och vill bli kund hos er

CH: Hej, vilken adress gäller det?

S: XXX 47 XX

CH: Ok, vilket lägenhetsnummer gäller det?

S: Nej det är ingen lägenhet, det är ett gemensamt utrymme.

CH: Ok, men vad är det för lägenhetsnummer?

S: (skratt) Alltså, det är ingen lägenhet, det finns inget lägenhetsnummer. Det är ett allmänt utrymme.

CH: Ok, men ett kundnummer då?

S: Vi är inte kunder, det är det vi vill bli nu.

CH: Ööööh, ja men jag kan koppla dig till någon som kan hjälpa dig.

*Kopplad och efter 20 minuter till i telefonkö*

S: Hej, jag jobbar för XXX och vi har en TV i ett allmänt utrymme som vi vill ha ett abonnemang för, vi är inte kund och vill bli kunder nu.

CH2: Vad är det för lägenhetsnummer?

S: ...

S: Kan ni inte bara skicka ut någon som kan komma och kolla och fixa det här?

CH2: Nej vi kan inte göra sånt.

S: *ger upp*




Sen har jag själv jobbat med telemarketing fast inte med provision så då var det inte så farligt, brukade ta det lugnt och oftast bara prata skit med de jag ringde till, väldigt sällan det var någon som blev sur för att man ringde då...och så var det bra mycket roligare än att sälja skit man inte bryr sig ett dugg om ;)
#22 - 31 augusti 2008 21:17
Intressant tråd detta även om den kantrat lite kanske. Men detta med telemarketing är lite intressant. Personligen pendlar jag mellan kolik och arrogans när jag svarar och det är ännu en "säljare" i andra änden.

Ibland är jag inte på humör och då avbryter jag samtalet genast med ett "jag är inte intresserad av er produkt". Men, ibland kan man inte låta bli att prata med uppringaren. Jag har haft flera mycket intressanta samtal där vi snabbt lämnat "säljandet" och istället pratat om "livet"! Det händer nämligen ibland, men inte ofta, att säljare som ringer är en mogen man eller kvinna med utmärkt social kompetens och ochså i stort behov av att prata "lite skit" i sin vardag. Märkligt men sant.

Men allt som oftast är "uppringaren" en osäker och stammande yngre person som läser innantill i en försäljningsmanual och är allmänt blockerade i hjärnkontoret. Det är då som jag grips av lusten att överraska och överrumpla. Allt för att få njuta av en stunds förvirring hos motparten. Ett exempel på detta:

En kväll ringde det för säkert sjätte gången. Fem gånger innan hade det varit olika säljare som sökte min hustru eller så möttes jag av en tom och tyst telefon. Man var med andra ord en aning frustrerad. Jag möttes detta samtal av en röst som sade:

- Hej! Jag heter xxxx och söker efter xxxx (min hustru)
- Tyvärr, men hon arbetar, svarade jag (vilket var sant)
- Du kanske är hennes man?, frågade hon.
- Det stämmer bra det, svarade jag.
- Då kanske du är intresserad av ett fint erbjudande?
- Öh! Vad då?, undrade jag!
- Jo, vi har en kollektion av speciellt framtagna damtrosor! (helt sant!!)
- Jaha, svarade jag!
- Och nu erbjuder vi dig att köpa till din hustru. Då blir hon glad, sa försäljaren!
- Njae, sa jag. Det tror jag inte!
- Varför inte det?, undrade säljaren!
- Jo. ser du! Min hustru har inte använt trosor de senaste 10 åren!
- Tystnad........
- Hallå!, försökte jag igen!
- Jaha! Ja då får jag jag tacka för mig, Klick!


Så kan det gå. ( Min hustru tyckte iofs inte det var sååå himla roligt! Nu är hon orolig för att hon hamnar i ett skumt "fack" och snart blir uppringd av någon annan säljare med en för henne mer anpassad produkt)
#23 - 31 augusti 2008 21:29
Klinten skrev:


- Jo. ser du! Min hustru har inte använt trosor de senaste 10 åren!



Så kan det gå. ( Min hustru tyckte iofs inte det var sååå himla roligt! Nu är hon orolig för att hon hamnar i ett skumt "fack" och snart blir uppringd av någon annan säljare med en för henne mer anpassad produkt)


Du kan ju trösta din hustru med att det är hälsosammare att vädra än att ha instängt... :D











Annons