Åhh... Jag är såååå ilsken på Tele2 TV. Jag har haft dem i 6 månader och jag tror att jag har ringt dem femtioelva gånger... Det fungerar ingenting och kundtjänstpersonalen ser ingenting, kan inte göra någonting och har inga befogenheter överhuvudtaget...
Nu har min karl sagt att han tänker köpa en paranbol ist.. :D :D
Fasen vad sur man blir. Så nu ska det äntligen fungera men jag måste skriva en skriftlig reklammation för kundtjänst kan inte hjälpa till.
Men se då har vi autogiro och flera konton som man flyttar pengar emellan. En räkning blir obetald, karln åker till Malmö på ett större jobb och glömmer påminnelsen.. Så kommer inkasso, fasen, (kan man inte få 2 påminnelser som man fick förr??? De är så attans snabba att skicka iväg det..)
Ja ja. Jag ringer på en gång och går in på nätet och betalar.. Ändå stängs betalkanalerna av!!!! Nu när de nu äntligen hade börjat att fungera efter 6 månader!!! [:(!]Nu har det gått 10 dagar och jag har ringt 2 gånger, ändå är de inte på än... Nu har strulet börjat igen.
Lillkillen vill se Dora på Nickelodeon och är ledsen nästan varenda morgon för att det inte fungerar som det ska...
Känns som allmänna reklamationsnämden snart men jag kommer ju inte ihåg alla datum osv... :(
Phu.. Nu känns det bättre!!! :D :D :D