Så rätt så måste jag säga det kan inte förnekas;)men det är inte svaret...Du måste titta närmare det går inte missa:)Ibanez skrev:den ena ligger till höger om den andra, det gör inte den penseln som ligger till höger.. annars har ja ingen aning steen :D
:Ddem kan nog användas för bägge parter:Dså det är inte det jag tänker på:)JLi skrev:Helt tydligt är det ena en pensel för högerhänta och det andra en pensel för vänsterhänta. Ingen tvekan om den saken.
Det stämmer så rätt så,men vad mer tror du jag mer vill ha sagt med detta:)Ibanez skrev:de är helt enkelt köpta på olika ställen :) den ena hos flügger färg..
Tack!!!!!Den vänstra kostar ca.90 kr medan den högra kostar 20 kr men då får du två penslar till för det priset.limpus skrev:priset kanske ?
Patrik Steen skrev:Det stämmer så rätt så,men vad mer tror du jag mer vill ha sagt med detta:)
Patrik Steen skrev:Jag fattar inte varför detta!! nån som kan förklara det för mig??
Dem är precis lika dana dem här två tunkar bra bägge två,jag såg ingen skillnad;)Lutt skrev:Som sagt det är för att den ena troligtvis är en kopia, är säkerligen gjorda i olika länder.
Har hört det förr som du kommer med ett antal gånger;)som sagt dem funkade lika bra bägge två;)Whistler84 skrev:Olika penselhår? Ger olika spridning av färgen, håren lossnar vid olika arbetsbelastning (över tid) och typen av hår tappar spänsten olika vid olika typer av rengöringsmedel...
Skönt Erik att nån gör det;):Derikthur skrev:get to the point...