Ska man eller inte?

#1 - 23 mars 2010 07:36
Jag har hittat ett fint litet 50-60 liters akvarium på blocket som jag verkligen tror skulle passa bra i det lilla rummet i den nya lägenheten.
och fått personen att gå ner en del i pris med.

Men samtidigt så börjar jag tveka bara för att det blir liksom att åka fram och tillbaka med karet. Visst det är ju inte stort så det är ju inte ett sånt problem. Men ändå.. Eller ja det som nog gör mig mest "tveksam" i ämnet är att karet finns ett kvarter ifrån våran nya lägenhet. :d

Men visst skulle det vara så kul att flytta direkt in med ett litet kar. :p

Kanske man kan fråga i alla fall om de har tid och plats att låta det står kvar tills vi flyttar.
#2 - 23 mars 2010 07:48
Jag hade köpt... men inte startat det förän det var på rätt plats. Blir det helfel, så finns ju alltid Blocket...
#3 - 23 mars 2010 07:57
Nej starta är inte på tal ens förens vi är på plats.
Men det är mest där frakta fram och tillbaka som känns jobbigt.

Men jag har frågat nu om de kan tänka sig att det står kvar tills dagen som vi har tillgång till lägenheten.
#4 - 23 mars 2010 08:06
Men då så :d...
Nyfiken som man är... är det det svarta på "silver" pelare?
#5 - 23 mars 2010 08:17
hehe! :P Så vi får hålla tummar.

Japp, det är det. :D Utgångspriset var för högt men jag har fått ner det 300 kr i alla fall.
#6 - 23 mars 2010 16:18
Man ska inte titta på blocket innan man verkligen kan handskas med det som man vill ha. Hittat ett ursnyggt möbel, lite större bara än vad jag tänkt mig men men...och det finns här hemmavid. Just VILL HA...men redan ?? Då måste jag även sätta igång med det stora genast ju, och jag är helt slut efter dagens donande med tömningen av 250 litarn. Gaaaarhg
#7 - 23 mars 2010 20:14
Mogwai: Haha nej man ska ju inte göra det! :P

Jag kan dock säga att jag har fått ett OK nu för att de kunde hålla karet! *jippi* Känns bra att mjukstarta inför det stora.
#8 - 23 mars 2010 20:46
Grattis. Bara de som sagt att de ska köpa mitt 250 liters kommer nu till helgen och hämtar det, så börjar min jakt på nytt fint möbelkar.

Annons