fairing skrev:nu har jag bestämt mig ska sälja alla mina black molly,ancistrusar,stora o små och lekpar,jätte vallensiera,hornsärn.på auktionen är det någon som vet måste man vara kvar tills auktionen är slut eller kan man lämna kontonr så man slipper vara kvar hela auktionen.
fairing skrev:nu har jag bestämt mig ska sälja alla mina black molly,ancistrusar,stora o små och lekpar,jätte vallensiera,hornsärn.på auktionen är det någon som vet måste man vara kvar tills auktionen är slut eller kan man lämna kontonr så man slipper vara kvar hela auktionen.
Per/Haninge skrev:Dom artiklar som ligger på "fasta bordet" har ett fast pris.
Det betalar man för direkt så är det ditt.
Det som auktioneras ut är märkt med nummer och artnamn och kommer ut i slumpvis ordning.
Man kan både före och under tiden gå och titta på växter och fiskar så att man vet vad man är intresserad av och vilket skick det är på det som skall säljas.
Sedan funkar det som på en vanlig auktion med utropare ;)
Kom dit bara, det är alltid någon man kan fråga om man är osäker ;)
SandraW skrev:Tack :).
Hur går akvarieloppis till då? Är det som att allt är på ett fast bord, man går och plockar det man vill ha eller?
Ophelia skrev:Vilken buss tar man från Gullmarsplan? Hittar bara vägbeskrivning hur man kör bil.
daniel60 skrev:Blå bussarna 873 eller 875, enligt www.sl.se - och från Gullmarsplan till Tyresö C tar det 17 minuter. Vi ses på auktionen [COLOR=darkorange]den 25 februari [/COLOR][COLOR=black]klockan 12.00! :D [/COLOR]
Malinitzi skrev:Fiskar och andra akvariedjur i glasburkar, funkar det med kylan i februari?
wierdalien skrev:hur brukar utbudet av bra fina guppys vara på auktionen?