Sitter och stirrar....

#1 - 31 mars 2008 15:42
på mitt akvarium och konstaterar att jag vill ha igång fler :( men som sagt plats bristen är total. Men så slog det mig att om jag tar ut badkaret rymms faktiskt mitt stora kar där med råge...
Frågan är ju bara vad firrarna säger om att bo under torkställningen, hm tordes gå bra.
Jag ska nog seriöst göra ett försök, måste bara ragga bär hjälp till badkaret, vinden ligger 2 trappor upp med spiraltrappa och 5 dörrar på vägen. [:(!]
Får fundera på vem jag kan lura ut på den turen :p

Ryggskottet har börjat lätta kiropraktor han kan göra under eller så är det stesoliden vet inte vem, men ska dit på onsdag igen. Jag hade låsningar ända från nacken ner till svansen [B)] så det small endel när han höll på.

Sitter nu för att kolla upp hur jag ska finansiera det hela :(. Jag får en friskvårdscheck på 700 från arb-givaren engång per år och om ja inte minns fel kan den nyttjas till kotknackaren också. Jag hoppas på det för 400 per timme svider endel.

Ha en fortsatt trevlig vår dag
#2 - 31 mars 2008 15:56
Det känns inte som att badkaret kan vara en sån sak som är bra att ha kvar då? :)
#3 - 31 mars 2008 16:46
Har åxå problem med ryggen och brukar få "smatterband" efekten när min kiropraktor går löst. Ouch! Käns som om ryggraden hoppar åt alla håll och kanter då... Men bättre blir det för en stund.. och de där 400:-/gång är ju ingen höjdare.
#4 - 31 mars 2008 16:55
Skulle nog spara badkaret för varma bad till dn rygg/kropp... hur ofta sitter man i badrummet o kollar in fisk?!
#5 - 31 mars 2008 18:29
Du kanske kan dela av badkaret. Halva till dig och halva till nya fiskar :D
#6 - 31 mars 2008 18:39
Badkaret är bra att ha kvar för t ex varma bad när man har ont och som redan sagts hur ofta sitter man i badrummet :)
#7 - 1 april 2008 08:39
Tja, jag har aldrig haft en fot i badkaret sedan jag flyttade in. Har duschcabin men sanningen å säga tillbringar man ju inte särskilt mycket tid där....
Men jag e så sugen på att få igång fler....:p

Med ryggskott kommer jag inte ner i det heller och skulle absolut inte komma ur :D

Annons