Sims för Zoopetare?

#1 - 3 juni 2009 14:01
Sims 3 - läste nyss denna recension:
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_3001799.svd
Quote:
"Bland de livslånga målen finns så skilda drömmar som att bli utnämnd till president, samla på sig stora rikedomar eller att i det egna hemmet arrangera det perfekta akvariet."
So what - givetvis är det det sista målet som är numero uno eller...
;)
#2 - 3 juni 2009 14:33
Haha.. Måste vara ärlig och säga att detta spel lockar mer och mer igen [:o]
Spelade Sims 1+2 innan jag fick barn och innan jag hittade zoopet och jag kommer förmodligen sätta mig med det igen så småningom när barnen blivit större :D
Dröjer dock några år till och förmodligen några expansioner till innan dess [:o]
Men tiden går fort ;)....
#3 - 3 juni 2009 15:05
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ser absolut fram emot Sims3, väntar på att telefonen ska ringa och att dom talar om att vårat förhandsbokade spel har kommit :D[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Akvariebiten gör det bara ännu bättre ju.[/COLOR][/FONT]
Guest
#4 - 3 juni 2009 18:06
Min kompis har trollat fram ett exemplar av sims 3 åt mig. Ska installa det snart.
#5 - 3 juni 2009 18:51
mitt är på väg!! längtar !
Gäst
#6 - 4 juni 2009 04:29
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ser absolut fram emot Sims3, väntar på att telefonen ska ringa och att dom talar om att vårat förhandsbokade spel har kommit :D[/COLOR][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Akvariebiten gör det bara ännu bättre ju.[/COLOR][/FONT]

De ringde mig igår. Synd att jag är bortrest och inte kan spela det fören imorgon.
#7 - 4 juni 2009 20:14
hampelurum skrev:
De ringde mig igår. Synd att jag är bortrest och inte kan spela det fören imorgon.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Hämtade vårt idag så dottern har suttit spikad hela kvällen, dock så får jag vänta ett tag till, min dator är hos doktorn. Så något akvarium har jag inte kunnat designa än, men det kommer. Jag lovar :D[/COLOR][/FONT]
#8 - 4 juni 2009 20:19
jag fick mitt idag, tyckte det var jätte kul. dock lite krångligt i början. men jag hittade bara guldfisk skålen? mend et kanske ändras under spelets gång.
#9 - 5 juni 2009 12:52
vill ha
#10 - 10 juni 2009 22:08
jag har spelat det lite nu!
har en damm i trädgården inte sett någon firre där i och vet inte om man kan sätta in fisk i den!

i köket så har jag en liten skål med guldfisken sillen i.
men har inte hittat ett akvarium ännu.... kan vara för att jag suger på spelet!..
Guest
#11 - 10 juni 2009 22:24
#12 - 13 juni 2009 21:41
Klart att man ska ha :D
Man samlar väll och har varenda en av det där jäkla spelet. Men jag måste köpa en ny dator, den jag har är alldeles för gammal. För många spel + för gammal dator = lagg lagg lagg lagg! D:
#13 - 14 juni 2009 09:20
Lite besviken över att det inte verkar finnas något akvarium! ;___;'
Dessutom funkar inte fuskrutan av någon anledning, bara på den gamla dell-datorn som nätt och jämnt klarade av spelet :( På vistan funkar spelet perfekt, men fuskrutan är och förblir borta >___<' Har provat att starta om spelet, datorn, ändrat familj bla. Har dessutom installerat om spelet men icke ...
#14 - 14 juni 2009 09:31
jag hade med gärna velat ha det men min laptop är inte så bra :(.
#15 - 14 juni 2009 10:16
Vimsa skrev:
Lite besviken över att det inte verkar finnas något akvarium! ;___;'

Dessutom funkar inte fuskrutan av någon anledning, bara på den gamla dell-datorn som nätt och jämnt klarade av spelet :( På vistan funkar spelet perfekt, men fuskrutan är och förblir borta >___<' Har provat att starta om spelet, datorn, ändrat familj bla. Har dessutom installerat om spelet men icke ...

här funkar fuskrutan utan problem med vista.

Annons