Snart premiär för the simpson movie. vad tror ni som gillar simpson, flipp eller flopp?
/Hans
battalionP skrev:film är ALLTID bättre på bio!! Såg Borat på bio, har aldrig skrattat så mycket på en film men när jag lånade hem den så var den bara löjlig;)
Klart det är värt att gå på bio:)
/Hans
lunar skrev:Ska nog också se Simpson på Bio!
Fast lite dyrt är de ju men ändå nog värt! :D
Fiddan skrev:Simpsons kommer bli riktigt bra hoppas jag på. det som kan förstöra saker och ting är om de kommer bli för djupa..
stene skrev:Tycker mest att det börjar urarta nu börjar små barn köpa Simson prylar en full Homer på en tröja när man är 5 år,här hemma har 10 åringen en öl kagge när man trycker på knappen så säger Homer mer öl Moe på Amerikanska.Senaste inköp från hon, en Doftgran som man har i bilen med Homer och den öppnar hon i bilen bara drar ut den trodde jag skulle få hjärn släpp av doften eller rätta sagt jag fick hjärn släpp så jag tog den och kastade ut den.
battalionP skrev:film är ALLTID bättre på bio!! Såg Borat på bio, har aldrig skrattat så mycket på en film men när jag lånade hem den så var den bara löjlig;)
Klart det är värt att gå på bio:)
/Hans
Klart man känner sig hotad:p:pmaria_ skrev:Haha, du känner dig väl inte hotad av en seriefigur?
Nja han är som mig:Dmaria_ skrev:Du erkänner i alla fall, det var starkt. Men alla känner sig väl lite hotade av Homer, han har ju allt. :)
Tänkte mest på hans öl drickande och hans aptit och hans sätt att ta hand om barn:Dmaria_ skrev:Brukar du också göra lugnande havsljud för din fru när hon ska sova, och sedan helt plötsligt börja skrika som en mås? :p
battalionP skrev:Kan vara kul för oss som ska se den på laglig väg att veta vad vi har att vänta;)
stene skrev:Kära Maria jag har nu skådat att du är värsta Simsom Freak här på Zoopet.......Det är bara så TV 6 i morgon kl 20.00 är det dags men det vet du redan.Ha Ha Ha
Julle* skrev:haha jag hoppas ni inte snackar med någon snut eller nått om det:p;)
Jag tror inte jag säger något alls:D men ja kan säga att Homer e bättre än förr o att filmen e precis som man hoppats på:)
rödtoppen skrev:det hade varit konstigt om det var en mans röst på lille Bart :D
battalionP skrev:Så, hur många har sett den och vad tycker ni?
Själv ska jag troligtvis gå på onsdag:)
/Hans