Nej, ingen håller med dig.. ;)
För min del så sorterar jag bort det som jag inte vill se. Selektivt seende. Kommer det samtidigt som den selektiva hörseln, dvs när man får barn? :D
Skämt å sido. Jag har inga problem alls med signaturerna. Bortsett från dom som "scrollar". Men då gäller det ju bara att ha muspekaren utanför inläggsrutan. Däremot tycker jag det är väldigt irriterande att jag inte kan uppdatera min profil. Men det fixar ju zoonenlänken om någon vill veta mer om mig..
Undrar hur många som använder "din" typ av sökning?
Däremot vore det roligt om folk skrev mer i sin profil. Så att man får veta något om personen när man verkligen vill det. Men sånt måste ju givetvis vara helt frivilligt. Men om fler ville så skulle JAG tycka det var kul :D
Selektiv hörsel har jag fast jag inte har barn...undrar om det kommer när man skaffar sambo??
Kanske bara är jag? Men säg att jag vill söka något om en viss dvärgräka och bara kan söka via hela trådar....den tråden är jättejättelång och även om jag tar ledigt från jobbet tvivlar jag att jag skulle orka läsa igenom hela på en dag.
Så att antigen rätta till sökningen i blå listen elelr lägga till valmöjligheten för enskilda inlägg i den svarta. Skulle i alla fall jag uppskatta.[:o]