SeaView

#1 - 6 september 2008 14:55
http://www.seaviewinfo.com/

Min fråga är följande:
Skall detta installeras innanför eller utanför akvarieglaset?:confused:
#2 - 6 september 2008 15:00
Utanför, det är som ett lim ;)
#3 - 6 september 2008 15:08
Tack Johanski för ett snabbt svar!:)
#4 - 6 september 2008 16:28
En riktig skitprodukt och totalt bortkastade pengar om man tror att det blir enkelt att få till en bakgrund utan bubblor och som inte släpper, enligt mig![:(!]

Nu har jag hållt på en timme med fönsterskrapan för att få det att sitta snyggt utan framgång! Omöjligt att bli av med bubblor och det släpper jämt i något hörn!

Hade fått det bra mycket snyggare med vanlig hushållstejp och 5 minuter.

Nu får jag dessutom spendera en hel del tid till att få bort denna olja från glaset samt investera i en ny bakgrund (då det lär vara nästan omöjligt att få bort oljan från bakgrunden), så att jag kan få till det som jag tänkt.
Bilagor:
#5 - 6 september 2008 17:04
TinaM skrev:
En riktig skitprodukt och totalt bortkastade pengar om man tror att det blir enkelt att få till en bakgrund utan bubblor och som inte släpper, enligt mig![:(!]

Nu har jag hållt på en timme med fönsterskrapan för att få det att sitta snyggt utan framgång! Omöjligt att bli av med bubblor och det släpper jämt i något hörn!

Hade fått det bra mycket snyggare med vanlig hushållstejp och 5 minuter.

Nu får jag dessutom spendera en hel del tid till att få bort denna olja från glaset samt investera i en ny bakgrund (då det lär vara nästan omöjligt att få bort oljan från bakgrunden), så att jag kan få till det som jag tänkt.

om du tar en nål o prickar hål eftersom i bubblarna så får du bort dom
mvh janne
#6 - 7 september 2008 08:25
Hm ja då får vi se hur det går för mig då. har precis beställt sådan produkt får den i eftermiddag med mitt 240 l kar.
Jag kommer uppdatera och berätta hur det går för mig i min projekt tråd, kanske går ut skogen för mig med.
#7 - 7 september 2008 08:53
Tina, ta loss, gör ren och hämta en flaska med olivolja, ta nån droppe på fingrarna och stryck ut, plana ut luftbubblor med valfti skrapa.

Annons