Kjell Fohrman skrev:Här en video på hur man bygger en - dvs man ser hur de fungerar" target="_blank">
Ja den killen har verkligen mycket fritid:D En del är ju skitbra och lite av det är väl inte alltid helt smart. Men killen tål absolut inte att bli ifrågasatt fick jag erfara;) Han pratade om sitt nya eheim 2073 och hur mycket bättre och kraftigare det var än hans gamla fluval 406 och sen påstod han att det var onödigt att köpa ett stort fx5 för det hade ändå inte större filtervolym än 2073.... Då tog det skruv hos mig och jag gjorde ett inlägg och förklarade att han uppgav bara innerkorgarnas volym (typ ,typ 6,5L) men sen sitter det en drös filtermatta runt korgarna (totalt typ 18L) och att han ska nog korregera sina felaktiga påståenden i klippet. Killen tog direkt bort mitt inlägg och blockade mig från att kommentera, vilken tönt;)admin skrev:Wow... kolla in killens hemsida så mycket DIY!
åheim skrev:ja den killen har verkligen mycket fritid:d en del är ju skitbra och lite av det är väl inte alltid helt smart. Men killen tål absolut inte att bli ifrågasatt fick jag erfara;) han pratade om sitt nya eheim 2073 och hur mycket bättre och kraftigare det var än hans gamla fluval 406 och sen påstod han att det var onödigt att köpa ett stort fx5 för det hade ändå inte större filtervolym än 2073.... Då tog det skruv hos mig och jag gjorde ett inlägg och förklarade att han uppgav bara innerkorgarnas volym (typ ,typ 6,5l) men sen sitter det en drös filtermatta runt korgarna (totalt typ 18l) och att han ska nog korregera sina felaktiga påståenden i klippet. Killen tog direkt bort mitt inlägg och blockade mig från att kommentera, vilken tönt;)