Sandfall till akvariet

#1 - 1 april 2008 20:09
Snälla vart hittar man det...? Någon som har ett beg. där hemma som jag kan få köpa? Jag letar ett spec som Imazo hade inne tidigare. Ett ansikte av en "Farao" men har ni sett till nått annat så hojta till.. vill se allt. :D
Har kollat ebay men inget hittat där heller, men vet inte heller vad sandfall heter på engelska.,.. hehe

Hoppas på många svar.
Eliza :)
#2 - 3 april 2008 18:37
Jag tror att man måste bygga ett själv, eller? Det är häftigt men jag skulle gissa att det inte kan vara helt lättskött!
#3 - 3 april 2008 18:54
Nä jag vet att det finns att köpa.. eller åtminstånde har funnits att köpa.
#4 - 3 april 2008 19:47
Sådana är ganska populära i England, såldes på många ställen när jag bodde där... Men vet inte heller vad det heter på engelska...
#5 - 3 april 2008 20:59
Vad 17 är ett sandfall?
#7 - 3 april 2008 21:25
Åhhh nej.. jag som precis tänkte gå och lägga mig.. *fniss*
Tack så jättemycket "evus" nu ska jag kika vidare.. sängen får vänta en stund till.

NOTIS: Typiskt kollade ebay.. de finns där men de skickas bara inom USA. Min vanliga otur.
#8 - 3 april 2008 21:51
Ett litet tips........ Jag brukar kontakta säljaren och det brukar nästan alltid gå att komma överens:):)

Har köpt mycket på e-bay genom åren och finns det köpare så brukar de sälja oavsett var du bor. Det är bara att ta till charmen;);)
Guest
#9 - 4 april 2008 16:00
Hur får dom upp sanden :s såg att alla har luftbubblor bakom så ja gissar att dom använder luft på nåt sätt :s
#11 - 4 april 2008 22:00
Lika tacky som sjunkna skatter och luftbubble krokodiler..
#12 - 4 april 2008 22:02
MattiasL skrev:

VILL HA!!!
Kan man beställa eller får man bygga själv.. ni som är kunniga på engelska?
Shit detta måste jag bara ha!!
#13 - 4 april 2008 22:32
Whaooo. detta var en grym inredningsdetalj! Grymt snyggt i de karen som visades i MattiasL's länk! Det var pricken över i:t i ett växt akvarium.

Snälla, meddela mig om ni vet var man införskaffar dessa i butik i Sverige alternativt via webbshop!

/// Tord
#14 - 5 april 2008 00:33
chessman jag skulle redigera de första medd om jag vore du man får inte annonsera i forumet
jag fråkade göra de förut
#15 - 5 april 2008 06:31
Nu tycker inte jag att inlägget var mer än en vädjan som dessutom utrycktes rakt och utan krusiduller, däremot kan man höra desperation och "rösten" gå upp som i falsett i det sista inlägget.. ..stenhårt fast i kitch träsket, som en heroinist på jakt efter nästa fix.. och det värsta, likt flugor till en sockerbit samlas det fler och fler.. :D
#16 - 5 april 2008 06:34
Nu tycker inte jag att inlägget var mer än en vädjan som dessutom utrycktes rakt och utan krusiduller, däremot kan man höra desperation och "rösten" gå upp som i falsett i det sista inlägget.. ..stenhårt fast i kitch träsket, som en heroinist på jakt efter nästa fix.. och det värsta, likt flugor till en sockerbit samlas det fler och fler..;)
#17 - 5 april 2008 07:48
Gaffel skrev:
Nu tycker inte jag att inlägget var mer än en vädjan som dessutom utrycktes rakt och utan krusiduller, däremot kan man höra desperation och "rösten" gå upp som i falsett i det sista inlägget.. ..stenhårt fast i kitch träsket, som en heroinist på jakt efter nästa fix.. och det värsta, likt flugor till en sockerbit samlas det fler och fler..;)

Bästa inlägget hitintills... *småler* ;)
#18 - 5 april 2008 08:09

Annons